MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Klinkt als mijn cut altijd :) Lekker bezig! Ik deed alleen op een gegeven moment 3 high dagen. Vond 4200 kcal. in de min per week door iets minder te eten en cardio toch wel de max.
     
    opzich zijn die low dagen zo wel te doen maar goed heb nog ffies :-) eerste keer dat ik het zo doe en het bevalt veel beter!
     
    • Like
    Waarderingen: Dr X
    Artemis 2016, masters 50+
    2s0hbmw.jpg
     
    opzich zijn die low dagen zo wel te doen maar goed heb nog ffies :-) eerste keer dat ik het zo doe en het bevalt veel beter!

    Same here. Ga als een trein en heb veel minder honger dan een steady kcal cut. 1.5% per week droppen motiveert ook wel enorm natuurlijk.
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Same here. Ga als een trein en heb veel minder honger dan een steady kcal cut. 1.5% per week droppen motiveert ook wel enorm natuurlijk.

    Ja maar jij kwam ook van 20 % ja :D
     
    Lijkt wel fucking vage verhouding arm - torso
    Zie dat maar als groot compliment :)

    Holy shit! Ziek grote chest in verhouding of lijkt dat maar zo!
    Ja en nee. Mijn chest is inderdaad prima en blij mee. Mijn middel is van de zijkant ook erg smal dus in deze pose komt dat extra naar voren. Maar heb vrij brede heupen waardoor in een front pose het niet zo smal oogt
     
    Zie dat maar als groot compliment :)


    Ja en nee. Mijn chest is inderdaad prima en blij mee. Mijn middel is van de zijkant ook erg smal dus in deze pose komt dat extra naar voren. Maar heb vrij brede heupen waardoor in een front pose het niet zo smal oogt

    VP ligt wel een stuk lager dan die 12% die onder je naam staat of niet? Misschien ook eens een front pose neerzetten kunnen we misschien wat beter de verhoudingen zien. Ziet er wel wedstrijd gereed uit man!
     
    Harde shape maar is het die angle of zijn je onder armen gewoon onder ontwikkeld?
    Thanks man. Ja altijd mini onderarmen en vooral mini polsen gehad.
     
    Een vriend van me is benieuwd naar zijn vet% nu.

    Hij is nu ca. 9 weken bezig met voedingsschema en training.
    Hij is benieuwd wat zijn vet% was en wat het nu ongeveer zou zijn.
    Zijn gewicht was 96 kg en nu 83,1 kg. Wat denken jullie dat zijn vet% nu zou zijn? Hij gaat kijken of hij het nog kan laten meten maar wilde graag een indicatie hebben.

    96 kg

    nu 83,1 kg

    Edit: foto's weggehaald. Hij weet genoeg. Thx allemaal.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven