MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Lol dit is 9%? Je staat er goed bij hoor maar zou echt 3% hoger geven
Idd, no offence verder maar als dat 9,2% is dan ben ik 8% ofzo

Ik schat mezelf op 12%...
 
Ja heb het op mijn sportschool door collega laten doen kwam ik op 11 uit 2 dagen terug is nog wel realistisch
Maargoed zullen zien uiteindelijk maakt vet% niet uit als je er maar kneiter droog uitziet
 
ik schat mezelf nog lang niet droog genoeg :D
Bedoelde nlbramnl. Denk dat jouw meting wel behoorlijk accuraat is! Maar net wat bram zei: vp is maar een getal en het gaat erom hoe je eruit ziet :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
MT2 past er vast ook wel bij in je huidige stack
ik word wss heel erg gevlekt van MT2 .. heb vitiligo.. door me lichte huid valt het niet zo op, maar check de kleur van me tepels bijv. maar die zijn niet bruin.. zit geen pigment ;-)
 
Nog steeds bulkendee
rsz_img_20161203_215608.png
 
Goeie massa maar morrie acne
 
Huidige shape
19 weeks out openrotterdamse
9,2%
+- 83 kg ochtend gewicht



dan zijn het wel slechte kwaliteit foto's want 9% zie ik er niet aan af :dunno:

dit heb ik ook en ik zet mezelf op 14%,

zijn weer van die sportschoolmetingen zeker

door een random PT'r (die moeten ze ook allemaal doodknuppelen)

ik pleit voor een vet% verbod onder de 10% indien geen dexa scan

of gemeten door een professional


(niet alle reacties na deze foto gelezen,dus te snel gereageerd :roflol:)
 
Laatst bewerkt:
dan zijn het wel slechte kwaliteit foto's want 9% zie ik er niet aan af :dunno:

dit heb ik ook en ik zet mezelf op 14%,

zijn weer van die sportschoolmetingen zeker

door een random PT'r (die moeten ze ook allemaal doodknuppelen)

ik pleit voor een vet% verbod onder de 10% indien geen dexa scan

of gemeten door een professional


(niet alle reacties na deze foto gelezen,dus te snel gereageerd :roflol:)
Gemeten door Jeffrey suijderbuik niet een of andere random knuppel na mijn mening haha
 
dan zijn het wel slechte kwaliteit foto's want 9% zie ik er niet aan af :dunno:

dit heb ik ook en ik zet mezelf op 14%,

zijn weer van die sportschoolmetingen zeker

door een random PT'r (die moeten ze ook allemaal doodknuppelen)

ik pleit voor een vet% verbod onder de 10% indien geen dexa scan

of gemeten door een professional


(niet alle reacties na deze foto gelezen,dus te snel gereageerd :roflol:)
wil jij mij een dexa scan sponsoren? :P ik zou op 6.9% staan wat denk jij expert :P nhja straks weer een meting!
 
wil jij mij een dexa scan sponsoren? :P ik zou op 6.9% staan wat denk jij expert :P nhja straks weer een meting!


hahaha , ik ben geen expert ,verre van dat ,Jwdoetookmee wel , maar deze foto is overduidelijk geen 9% ,

(of het is een hele verschrikkelijke slechte foto)

en als je beweert zelf pt'r te zijn dan moet je je % al helemaal correct vermelden , anders komt het heel

amateuristisch over,


bij jou zijn de aders overduidelijk en overal aanwezig dus weinig twijfel aan de door jou opgegeven vet%,

bij mij op de gym lopen er ook jongens bij die 6% claimen (ook 1 die zich bij J.S laat meten ), nou die kunnen nog niet in de schaduw van jou staan



er is zelf 1 bij die bij hoog en laag beweert richting de 4% te gaan (nou bestel dan maar de lijkwagen want dat komt in de richting van bijna onmogelijk)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
hahaha , ik ben geen expert ,verre van dat ,Jwdoetookmee wel , maar deze foto is overduidelijk geen 9% ,

(of het is een hele verschrikkelijke slechte foto)

en als je beweert zelf pt'r te zijn dan moet je je % al helemaal correct vermelden , anders komt het heel

amateuristisch over,


bij jou zijn de aders overduidelijk en overal aanwezig dus weinig twijfel aan de door jou opgegeven vet%,

bij mij op de gym lopen er ook jongens bij die 6% claimen (ook 1 die zich bij J.S laat meten ), nou die kunnen nog niet in de schaduw van jou staan



er is zelf 1 bij die bij hoog en laag beweert richting de 4% te gaan (nou bestel dan maar de lijkwagen want dat komt in de richting van bijna onmogelijk)
Bestel er maar een voor mij haha.. zo voel ik me gemiddeld de hele week zelfs de refeeds helpen er niet meer bij :P maar goed toch gaan we nog ff door voor de strepen op me reet!
 
Bestel er maar een voor mij haha.. zo voel ik me gemiddeld de hele week zelfs de refeeds helpen er niet meer bij :P maar goed toch gaan we nog ff door voor de strepen op me reet!


wel foto's plaatsen dan (no-homo :roflol:)
 
Show me your ass :D
 
Als ik rond 6 sta op huidplooi wil ik een dexa scan doen om te kijken hoeveel verschil er in zit de k dat je dan echt op 10 zit nog namelijk ben benieuwd
 
Back
Naar boven