Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Omdat het gewoon pretentieus is om het er overal bij te vermelden:roflol:. Als mensen geïnteresseerd zijn of het natty is of niet, dan vragen ze dat wel. Goed fysiek verder trouwens.

    Pretentieus ook echt, in een topic waar mensen hun lichaam laten zien, wat verwacht je dan.
     
    Pretentieus ook echt, in een topic waar mensen hun lichaam laten zien, wat verwacht je dan.
    Foto van lichaam, en meer ook niet. Complimenten krijg je toch wel dus pretentieuzer hoeft het niet
     
    prima shape voor een cool novice :p :cool:
     
    o6xyyg.jpg


    28twbrm.jpg


    24ypjpu.jpg


    Paar foto's van vd week, 7 weeks out nu.

    Nog steeds natty.:cool:


    Gaat nog steeds als een tre(i)n. Lekker bezig brah.
     
    Omdat het gewoon pretentieus is om het er overal bij te vermelden:roflol:. Als mensen geïnteresseerd zijn of het natty is of niet, dan vragen ze dat wel. Goed fysiek verder trouwens.
    sprijker op de kop
     
    Je hebt ook wat nodig om een bepaald fysiek te bereiken, simple as it is. Genetics speelt een grote rol want jouw fysiek is NIET voor iedereen haalbaar natty, voor velen niet. Dat wekt ook twijfel over jou. Laten we deze discussie niet voeren hier.

    Edit: wel funny dat je in 2007 een super dunne spijker was met een kop met haar(helemaal vol), en 4 jaar later heb je capped shoulders, vragen mensen of je natty bent en ben je geheel kaal. Dat staat op je media pagina. Feit dat zoveel mensen er al over twijfelen, in combinatie met je natty gezeik bij elke foto, je kale kop en je schouders/volheid/droogte en je zielige verhaal van "je hebt niks nodig" zegt me genoeg. Roep het gewoon niet, dan voorkomen we dit gezeik en valse hoop.

    Just my 2 cents

    Dank voor je betoog en ik waardeer je edit ook! Los gezien van het feit of ik volgens jou lieg of niet.
    Ik weet van mezelf dat ik nooit gekuurd heb (sluit dit in de toekomst niet uit, maar merk dat ik er nog wat uit kan halen, dus ga voorlopig zo door).
    Daarom denk ik als volgt: ik zou als leugenaar niet de aandacht op natty zijn of niet, op mij laten focussen door juist elke keer te melden dat ik natty ben.
    Dat is misschien enkel mijn simpele gedachtengang en fout om te denken dat anderen dit dan ook aannemen, maar ok.

    Daarnaast kan ik je wel mijn eigen theorie geven over mijn kaalheid en aanleg tot groeien.
    Mijn pa en alle mannelijke leden in mijn familie werden rond hun 18de kaal.
    Mijn pa heeft zelfs totaal geen lichaamsbeharing meer sinds zijn 40ste.
    Ik vermoed dat dit komt door een hoog natuurlijk testosteron (DHT).
    Dit kan ook weer mijn aanleg tot vlot groeien verklaren.

    Ik wil absoluut niet een oneindige discussie in dit fototopic ontketenen.
    Wel vond ik een verklaring vanaf mijn kant wel op zijn plaats.
     
    Laatst bewerkt:
    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Ondanks een rottige blessure aan mijn arm toch lekker door aan het trainen (borstoefeningen zijn wel erg lastig op het moment, bankdrukken gaat moeizaam helaas voelen flyes ook niet lekker. Nog een maandje bulken en dan eens kijken wat er van de zomer overblijft.
     
    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Ondanks een rottige blessure aan mijn arm toch lekker door aan het trainen (borstoefeningen zijn wel erg lastig op het moment, bankdrukken gaat moeizaam helaas voelen flyes ook niet lekker. Nog een maandje bulken en dan eens kijken wat er van de zomer overblijft.

    wat voor een blessure heb je dan? helpt de tape een beetje?
     
    wat voor een blessure heb je dan? helpt de tape een beetje?

    We gaan uit van een overbelasting, heb krachtverlies, onstabiel tijdens bankdrukken bvb en met kickboksen hoef ik geen opstoot te geven want dat is te pijnlijk. Hoeken eb directe stoten gaan wel gewoon goed. Om zeker te weten wat er loos is moet er een echo worden gemaakt. Tape doet wonder boven wonder zijn werk ( was er een beetje sceptisch over) dus voor nu afwachten wat dit doet. Zou eigenlijk volledig moeten rusten maar dat vind ik erg lastig. Ik doe wat ik kan en bij te veel pijn stop ik
     
    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Ondanks een rottige blessure aan mijn arm toch lekker door aan het trainen (borstoefeningen zijn wel erg lastig op het moment, bankdrukken gaat moeizaam helaas voelen flyes ook niet lekker. Nog een maandje bulken en dan eens kijken wat er van de zomer overblijft.


    wil je er even bij zetten of je natty bent AUB.
     
    wil je er even bij zetten of je natty bent AUB.


    Hahahah ik wilde het er eigenlijk bij zetten, maar om de lieve vrede te bewaren...

    Maar voor de goede orde dan... nog steeds natty ;)
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Back
    Naar boven