XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee mn borst is om te janken. Heb echt alles geprobeerd man. Bp nu 140x2, db press 50kg voor goede reps.
Als ik er een excuus voor moet zoeken is het dat ik tijdens de revalidatie van mn beide schouderoperaties alleen maar rug oefeningen mocht doen om zo mn schouders weer in juiste positie te krijgen. En nu krijg ik er geen goede MMC meer op
Naar mijn mening gewicht omlaag..die 'MMC' moet er echt wel in te krijgen zijn. Drop the ego..pump the chest ;)
 
Naar mijn mening gewicht omlaag..die 'MMC' moet er echt wel in te krijgen zijn. Drop the ego..pump the chest ;)
Ben al gestopt met de ego droppen. Had van mn fysio destijds de tip gekregen nooit meer pec deck te doen maar heb toch t idee dat jk daar wat van mis Idk..
 
Baby triceps wordt nog eens wat

20170228_195122.png
 
Langzaam aan wat droger te worden sorry van de tekst maar maakte deze via instastory vergat hem op te slaan voor ik hem plaatste...

Lekker. Meer ace + anadrol.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
w/e jhe vp, ik vind je er een stuk beter bij staan dan je vorige fotos; lekker door cutten (als dat je plan is). succes (en goeie natty traps op deez foto)

Yep, beetje cutten nog maar niet meer dan 3ish kg om niet te laag zijn op NK, dan na NK of door cutten of lean bulk weer.
 
Lijkt het maar zo of heb je een redelijk slechte borst voor wat je stacked? Of is het gewoon een slechte foto..?
Hmm, wist niet dat wat je stacked te maken had met wat groeit, weer wat geleerd...
 
Hmm, wist niet dat wat je stacked te maken had met wat groeit, weer wat geleerd...
Van bepaalde doseringen met name verwacht ik gewoon wat meer..

Je bent een vervelend figuur geworden met de jaren.. :o
 
En dan ook op compounds? Doe nu al bp high weifht en de rest meer reps
Zelf vind ik het wel fijn submaximaal te benchen met triples...dus 8x3reps ipv 3x8reps..totaal volume is gelijk, maar uitvoering is beter en je kunt vaak dan toch het hogere gewicht hanteren..
:D
 
Back
Naar boven