XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • img_20170609_174227372-jpg.jpg
     
    dmwk1j.jpg


    De geweldige belichting en de juiste hoek helpen natuurlijk enorm mee aan deze foto :P

    Zou dat het zijn of is het gewoon je geweldige fysiek? ;) Doe je zelf niet tekort, je bent prachtig (en fucking buff!)!
     
    Zou dat het zijn of is het gewoon je geweldige fysiek? ;) Doe je zelf niet tekort, je bent prachtig (en fucking buff!)!

    Het helpt altijd mee goede belichting. Ik zou graag nog wat dikte zien en wat meer vleugel. Maargoed.... kan het niet toveren helaas.
     
    2 weken cutten left, ben aardig tevreden met m'n progressie.
    Alleen heel wat los vel bij m'n abssectie waar ik al jaren last van heb...

    Goed veiny!


    De geweldige belichting en de juiste hoek helpen natuurlijk enorm mee aan deze foto :P


    Sodeju wat een buffe rug zeg. Die is groter dan 90 % van de gasten in m'n gym.
     
    Weer wat droger.
    Zondag zal de nieuwe blast starten.
    5 weken bulk en 5 weken cut ( afhankelijk van snelheid..als t te rap gaat stop ik eerder met cutten en plak ik er een rebound aan vast)
    20170614_193152.png


    Nog een vergelijkingsfoto.
    Rechts is 2 weken terug...links is vandaag.
    Voeding opgehoogd naar 4000kcal
    20170614_194300.png
     
    Laatst bewerkt:
    Gister begonnen met blast. Vandaag 50mg MENT trestolone pre workout gezet. Gister 25 mg..merke hier niet veel van. Vandaag borst/ biceps en zat na een paar sets vol.
    Bekijk bijlage 95518
    ziet er goed uit!

    maar 50mg ed zul je wel gaan merken al hoeft het niet pre workout gezet te worden btw.
     
    Back
    Naar boven