XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Blond was maar een idee. Ik deel je mening. Gewillig en gehoorzaam hoeft voor mij zelfs niet! Is leuk nog eens wat uitdaging.

Hahahah neenee genoeg van vrouwen die een "uitdaging" zijn.

Gewillig en gehoorzaam daar kan je pas wat mee. Die kan je ook nog veel bijleren en ik bring ze graag wat bij :)
 
Ik heb me dat ook serieus afgevraagd. No joke. Vertel het ons eens Kenny, zit je in een gesloten inrichting?
Wie is ingesloten? Ingericht nee, ingesloten nee, uitgestrekte benen... ja.
 
Hahahah neenee genoeg van vrouwen die een "uitdaging" zijn.

Gewillig en gehoorzaam daar kan je pas wat mee. Die kan je ook nog veel bijleren en ik bring ze graag wat bij :)
Ok wat jij zegt wil ik ook wel eens proberen. :) Ik vind wel dat die vrouwen een gast gelijk u verdient hebben Johny.
 
Heb je kinderen of geen vrouw kunnen vinden van jouw superieure niveau?
Helaas moet ik het doen met veel voorgestelde maar afgewezen vrouwen tot nu toe. :( Ze hadden allemaal wel iets leuks hoor. :) Alleen een beetje onzeker.

Maar dat begrijpen we allemaal vast wel al eens zo nu en dan.
 
Hahahah neenee genoeg van vrouwen die een "uitdaging" zijn.

Gewillig en gehoorzaam daar kan je pas wat mee. Die kan je ook nog veel bijleren en ik bring ze graag wat bij :)
Gast je bent 1.50 meter. Kap met steeds te doen alsof je een of andere player bent. Je komt net boven de gemiddelde eetkamer tafel uit.

Wie is ingesloten? Ingericht nee, ingesloten nee, uitgestrekte benen... ja.
Wordt het niet eens tijd om jezelf eens te laten onderzoeken, Kenny. Of is dat al gebeurd?
 
Gast je bent 1.50 meter. Kap met steeds te doen alsof je een of andere player bent. Je komt net boven de gemiddelde eetkamer tafel uit.

Wordt het niet eens tijd om jezelf eens te laten onderzoeken, Kenny. Of is dat al gebeurd?
Pfff je gaat de foute richting uit... hoe hoger je die tafel zet hoe kleiner ik wordt uiteraard. Bedankt hoor kleine broer. ;)

Afgewerkt als je het mij vraagt.
 
Gast je bent 1.50 meter. Kap met steeds te doen alsof je een of andere player bent. Je komt net boven de gemiddelde eetkamer tafel uit.

Wordt het niet eens tijd om jezelf eens te laten onderzoeken, Kenny. Of is dat al gebeurd?

Jij kan zeggen wat jij wil. Ik weet wel wat ik deze avond ga doen en dat is niet onder de eetkamer rennen . En de komende avonden ook. En niet met dezelfde :) En neen ik moet niet betalen :)
 
Jij kan zeggen wat jij wil. Ik weet wel wat ik deze avond ga doen en dat is niet onder de eetkamer rennen . En de komende avonden ook. En niet met dezelfde :) En neen ik moet niet betalen :)
Hehe, hopla! Gezeteld zijt ge! Schol! Ja zo op een dutsche bodyfcking forum zitten daar leert ge nog wat. :) School is erg grappig in mijne tijd!
 
Jij kan zeggen wat jij wil. Ik weet wel wat ik deze avond ga doen en dat is niet onder de eetkamer rennen . En de komende avonden ook. En niet met dezelfde :) En neen ik moet niet betalen :)
Heb je iemand met een fetish gevonden :)? Good for you.
 
Alle Seth Carnett haters zouden eens op zijn YT kanaal een paar van zijn filmpjes moeten bekijken, dan begrijp je hem een heel stuk beter.
 
1 :) neen voor de moment zijn het er 4, maar meer is beter :D
En ze zijn natuurlijk ook super aantrekkelijk?

Dus je bent een 40-jarige vrijgezelle man die in de Efteling niet in de Python mag en niks anders doet dan op een forum zitten, naar de sportschool gaan en via een vast schema eten waarbij hij alles afweegt.

..... Maar je bent daarnaast ook een straight up playa.

Geloofwaardig.
 
En ze zijn natuurlijk ook super aantrekkelijk?

Dus je bent een 40-jarige vrijgezelle man die in de Efteling niet in de Python mag en niks anders doet dan op een forum zitten, naar de sportschool gaan en via een vast schema eten waarbij hij alles afweegt.

..... Maar je bent daarnaast ook een straight up playa.

Geloofwaardig.

Ik ga niet naar de sportschool. Mn eten weeg ik wel af. Is blijkbaar geen probleem alsnog te scoren. Kan dus rustig verder doen met mn eten afwegen.

Hahahaha ja hoor daar mag ik allemaal niet in. Maar in die vrouwen wel. is maar wat je belangrijker vind.

Zijn het allemaal fotomodellen,neen hoor. Maar zolang ik ze aantrekkelijk vind is het goed. dat een ander ze lelijk vind kan me gestolen worden.

Beter dan al die gasten die wat aan hun pikje zitten te trekken en wachten tot ze een bom tegenkomen :)

En dan heb ik meer aanbod dan ik aankan hahahah....ik kan gewoon selecteren :) aah jij doet dit of dat niet....laat maar dan :)

Laatst nog eentje gescoord van 27j :)

Lukt het u mss niet,met je superieure lengte?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven