XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Alle Seth Carnett haters zouden eens op zijn YT kanaal een paar van zijn filmpjes moeten bekijken, dan begrijp je hem een heel stuk beter.
Zullen ze voorlopig zoet moeten zijn met wat er op te vinden is want den deze neemt vakantie tot onbepaalde tijd.
 
De winst viel tegen?
Niet bepaald! Zo goed gegaan dat het maar 6 maand nodig had de laaste 3 moet ze met de benen omhoog genieten van de lekkerste dingen. Ahja die laatste 3 maand moet voor alle 3 aangenaam zijn.
 
Niet bepaald! Zo goed gegaan dat het maar 6 maand nodig had de laaste 3 moet ze met de benen omhoog genieten van de lekkerste dingen. Ahja die laatste 3 maand moet voor alle 3 aangenaam zijn.

Je krijgt een kind? o.O
 
Niet bepaald! Zo goed gegaan dat het maar 6 maand nodig had de laaste 3 moet ze met de benen omhoog genieten van de lekkerste dingen. Ahja die laatste 3 maand moet voor alle 3 aangenaam zijn.
Wat? Geen nieuwe content meer? Dan unsubscribe ik. Je weet dat ik 2% van je publek ben he.
 
Hahahaha ja hoor daar mag ik allemaal niet in. Maar in die vrouwen wel. is maar wat je belangrijker vind.

Zijn het allemaal fotomodellen,neen hoor. Maar zolang ik ze aantrekkelijk vind is het goed. dat een ander ze lelijk vind kan me gestolen worden.

Beter dan al die gasten die wat aan hun pikje zitten te trekken en wachten tot ze een bom tegenkomen :)

En dan heb ik meer aanbod dan ik aankan hahahah....ik kan gewoon selecteren :) aah jij doet dit of dat niet....laat maar dan :)

Laatst nog eentje gescoord van 27j :)
Huh is dit het PUA-topic?
 
Wat? Geen nieuwe content meer? Dan unsubscribe ik. Je weet dat ik 2% van je publek ben he.
Jammer zeg... vervangt zichzelf wel met gemak! Je kan subscriben op mijn in het verleden opgestart secret society kanaal... of voor optie A, B of C kiezen ter opvolging van dat kanaal. No joke.

Dus je kan rank verliezen of opstappen naar optie A, B of C. :) Vandaaruit kan je naar de volgende opties gaan A1, D, Z, F, X4.
 
Jammer zeg... vervangt zichzelf wel met gemak! Je kan subscriben op mijn in het verleden opgestart secret society kanaal... of voor optie A, B of C kiezen ter opvolging van dat kanaal. No joke.

Dus je kan rank verliezen of opstappen naar optie A, B of C. :) Vandaaruit kan je naar de volgende opties gaan A1, D, Z, F, X4.
Dan wil ik naar X4.
 
Naughty Naughty :) Wil je dat met of zonder kaas?
I know. Ik ben dan ook van Gogh fan

vincent-van-gogh-olive-trees-with-yellow-sky-and-sun-1889-giclee-fine-art-print_6427415.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven