AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Netjes SP! Hnng

    Nou.. sinds maaaaaaanden (al)weer begonnen en dit keer ga ik wel door.. :o

    Dit is hoe ik er nu bij sta, opzich niet mega ontevreden na 2 jaar ofzo vrijwel niet trainen en laatste maanden helemaal niet meer op afgelopen week na.

    15f5d38.jpg
     
    Bahhh bahh wat een shapes allemaal. En nick wat ben jij gigantisch vooruit gegaan man netjes !!!

    Huidige shape , oog wat klein op de foto maar nu op nuchtere maag 87,5 kilo met god knows welk vetpercentage. Krijg eindelijk beetje vorming in de traps.

    Goede 9 maand bezig nu

    IMG_5057.jpg
     
    Met zo'n pose heeft iedereen wel traps :roflol:
    Ik ben geen pro he Haha zou mijn god niet weten hoe ik fatsoenlijk moet poseren

    Maar hier zie je hoe mijn traps gewoon van de zijkant zijn misschien dat je dan beter kan oordelen :p

    IMG_4648.JPG
     
    173cm
    21 jaar
    82kg

    Van 69kg naar 82kg.

    Nog doorbulken tot 88 en dan gaan cutten of nu beginnen met de cut ?
     
    Laatst bewerkt:
    173cm
    21 jaar
    82kg

    Van 69kg naar 82kg.

    Nog doorbulken tot 88 en dan gaan cutten of nu beginnen met de cut ?

    Full-body pic? Op basis van deze foto zou ik zeggen mini-cut van een week 4-6 om vervolgens door te bulken.
     
    173cm
    21 jaar
    82kg

    Van 69kg naar 82kg.

    Nog doorbulken tot 88 en dan gaan cutten of nu beginnen met de cut ?
    Mini cut zou voldoende moeten zijn
     
    20170921_064436.jpg


    Voordeel van een gewichtsklasse terug gaan voor Powerliften: weer zichtbare abs. 93 kg hier. Vetpercentage schat ik zelf op ongeveer 13%, wat denken jullie?
     
    IMG_6353.jpg
    Vakantie deze zomer. Dit jaar wederom niet zo diep gecut. Valt me elk jaar zwaarder moet ik zeggen.
    Wel een klein beetje massa erbij gekregen deze winter. Benen zijn nog steeds triest,maar bovenbenen 4 (!) cm.omtrek erbij.
    Dat is voor mijn doen heel wat.Altijd satéprikkers gehad....
    Ik ben heel blij met dat beetje massa,maar denk dat ik toch maar weer richting de beachboy look van m'n avatar ga.Vind ik toch mooier en voel me ook beter
    op een vp van rond de 10 %.
     
    Moet nog een heel pak massa op, maar we gaan vrolijk verder:eyes:

    20170921_204542.jpg
     
    Rechts lijkt groter dan links, of zie ik het verkeerd?
    Goede armen btw
     
    Rechts lijkt groter dan links, of zie ik het verkeerd?
    Goede armen btw
    :thinking:Zal niet veel schelen, maar ik sta een beetje gekanteld. Me rechter been is gespannen dan komt die kant wat meer naar voor op deze foto lijkt het wel heel erg nu je het zegt:(
     
    Back
    Naar boven