MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • IMG-20171211-WA0020.jpg


    Cardio op maandag!
     
    Hij probeert ons ervan overtuigen dat zuivel de duivel is en zodra hij eindelijk begint te kuren trapt iedereen erin :P
    dat die nog niet eens gereageerd heeft.. zou die dan eindelijk eens echt aan het werk zijn..
     
    dat die nog niet eens gereageerd heeft.. zou die dan eindelijk eens echt aan het werk zijn..

    Verdwaald in de sneeuw onderweg naar de gym..
     
    Heb je wel gelijk in. Groot (heel groot) nadeel van een boel melk voor mij is dat mijn huid dikker lijkt te worden en ik wat meer vocht vasthoud. Maar op dagen dat mijn eetlust heel erg tegen zit gaat er aardig wat melk naar binnen.

    Uiteindelijk ben ik wel tevreden over mijn progressie hoor. Ben in 10 weken van 85kg naar 92kg gegaan (ik hoef je niet uit te leggen hoe..). En ben ook nog eens een stukje droger geworden. Krachtgains had ik misschien iets meer van verwacht, maar heb mijn lifetime benchpress record wel verpletterd (3 plates). En benchen is het enige wat telt toch :p

    Ik vrat overigens 3700-3800 kcal. Nu een tijd op onderhoud eten. En mezelf geestelijk voorbereiden op de volgende bulk, want dan wordt het +4000kcal. Zal een boel vet en vloeibaar worden..
    Goede gains wel. Echter ga je met zo'n slechte eetlust natuurlijk nooit een grote vent worden ;)

    Vochtretentie?:p
    :roflol: Snap ik wel met die zuivel...

    Skatermarvin kom er maar in #zuivelisdeduivel
    #zuivelisdeduivel:devil:

    Hij probeert ons ervan overtuigen dat zuivel de duivel is en zodra hij eindelijk begint te kuren trapt iedereen erin :P
    :roflol: Gewoon zeggen dat ik volgas kwark ben gaan eten voor gains..
    dat die nog niet eens gereageerd heeft.. zou die dan eindelijk eens echt aan het werk zijn..
    Nee..ik was vrij:trollface:
     
    Mooi droog, netjes :thumbs:
     
    Nice.

    Maar vanwaar keuze body fitness? Zou je aan de hand van deze foto's eerder in bikini plaatsen.

    Omdat ik dat wil! En ja je weet het natuurlijk beter dan mijn coach! chapeau voor jou! Omdat? Ik naturel ben?
     
    Niet zo butthurt doen joh, Bodyfitness is normaal gewoon iets buffer. Nu maakt dat op de SAP niet uit, ik heb een aantal damesklasses gezien en in elke klasse stonden vrouwen die uberhaupt volgens mij niet trainen/op voeding letten maar Natty heeft een punt.
     
    Omdat ik dat wil! En ja je weet het natuurlijk beter dan mijn coach! chapeau voor jou! Omdat? Ik naturel ben?

    Wat jammer nu weer jelena. Dat je wederom niet normaal kunt reageren op iemand die je gewoon een vraag stelt.

    De vraag is namelijk helemaal niet zo raar want een gemiddelde bikini dame heeft nog meer spiermassa als dat jij daar hebt.
    En dat heeft helemaal niets te maken met of je iets gebruikt of niet, met het gemis van iets anders... spiermassa namelijk.

    En over een coach gesproken. Ik weet niet waar die van jou zijn ogen had maar vast niet op de goede plek want een beetje een goede coach had zijn pupil zo niet het op podium op laten gaan. Maar tegenwoordig is geld belangrijker lijkt wel..
     
    Back
    Naar boven