Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Niet zo butthurt doen joh, Bodyfitness is normaal gewoon iets buffer. Nu maakt dat op de SAP niet uit, ik heb een aantal damesklasses gezien en in elke klasse stonden vrouwen die uberhaupt volgens mij niet trainen/op voeding letten maar Natty heeft een punt.
    Het is een beginnerswedstrijd en geloof niet dat er dames zijn die totaal niet trainen of dieeten. Jammer dat er zulke conclussiws worden getrokken naar aanleiding van een wedstrijd iedereen werkt er even hard voor. En ja bij de ene gaat het niet zo snel dan bij de andere.
     
    Het is een beginnerswedstrijd en geloof niet dat er dames zijn die totaal niet trainen of dieeten. Jammer dat er zulke conclussiws worden getrokken naar aanleiding van een wedstrijd iedereen werkt er even hard voor. En ja bij de ene gaat het niet zo snel dan bij de andere.
    Niet iedereen werkt even hard, dat maakt vaak het verschil
     
    Roidrage? Ahahaha

    Nee maar Jelena, mvr van Putten (vrouwen bondscoach nbbf) zei ook tegen mij dat je beter in de bikini thuis hoorde.
    Nu zeg ik niet dat ze gelijk heb ofzo maar het is dus niet een hele gekke opmerking van Natty87

    Ik heb zowel niks van Floor gehoord als van jerry, ik ga gewoon nog ff tijdje doorbouwen voor een beter fysiek, en niks met roidrages te maken. Wat ik ook al 100 keer met jou besproken heb naturel kom je tot Een bepaald punt en dan kan zeggen bikini maar ben gewoon de enige naturel bodyfitness atleet op t podium
    Daarom lijk ik klein maar naast de bikinis ben ik te groot
     
    Het is een beginnerswedstrijd en geloof niet dat er dames zijn die totaal niet trainen of dieeten. Jammer dat er zulke conclussiws worden getrokken naar aanleiding van een wedstrijd iedereen werkt er even hard voor. En ja bij de ene gaat het niet zo snel dan bij de andere.

    Welke conclusies trok natty dan? Volgens mij vroeg ze alleen waarom je je voor een bepaalde klasse had ingeschreven.
     
    Ik heb zowel niks van Floor gehoord als van jerry, ik ga gewoon nog ff tijdje doorbouwen voor een beter fysiek, en niks met roidrages te maken. Wat ik ook al 100 keer met jou besproken heb naturel kom je tot Een bepaald punt en dan kan zeggen bikini maar ben gewoon de enige naturel bodyfitness atleet op t podium
    Daarom lijk ik klein maar naast de bikinis ben ik te groot
    Nja is alleen maar een tip van mijn kant dat als de bondscoach dat zegt is altijd fijn om te weten lijkt me om jezelf te verbeteren als atleet. Om te zeggen dat je als enige naturel ben en dus dat de andere gebruiken vind ik ook een statement van laag niveau. Jij heb ook hormonen en fat burners gesnoept kan ik me herinneren.
     
    Nja is alleen maar een tip van mijn kant dat als de bondscoach dat zegt is altijd fijn om te weten lijkt me om jezelf te verbeteren als atleet. Om te zeggen dat je als enige naturel ben en dus dat de andere gebruiken vind ik ook een statement van laag niveau. Jij heb ook hormonen en fat burners gesnoept kan ik me herinneren.

    Volgens mij is mijn coach ook nog steeds bondcoach
     
    Volgens mij is mijn coach ook nog steeds bondcoach
    Niemand die dat ontkent en ook niemand die zegt dat jij bikini moet doen. 1 iemand vraagt hoezo je niet bikini deed en het enige wat ik zei wat dat een ander jurylid je liever in bikini zag. Er zit een duidelijk verschil in
     
    Maar aan iedereen zit geen een van jullie in die iets positiefs post jullie vinden het zeker leuk om mensen onderuit te halen. Nou bij deze veel succes! Ik ben out van dit forum ! Heel sneu allemaal
     
    Maar aan iedereen zit geen een van jullie in die iets positiefs post jullie vinden het zeker leuk om mensen onderuit te halen. Nou bij deze veel succes! Ik ben out van dit forum ! Heel sneu allemaal
    Het eerste wat natty zei was: nice
    Dit is echt te gek voor woorden je begint zelf zo gek te doen hoor
     
    De butthurt is real zeg.

    Volgens mij stelde Natty gewoon een oprechte vraag, niet om je te pesten maar uit interesse. Het enige wat je hier op het forum lijkt te doen is je foto's plaatsen, en als daar ook maar een puntje van opbouwende kritiek of vragen die niet in je straatje passen op komen schiet je in de verdediging en zijn je posts alles behalve vriendelijk.

    Ik vind het leuk om je foto's te zien en je progressie te volgen, maar ik begrijp niet zo goed waarom je overal zo vijandig op reageert.

    Succes iig.
     
    Het is een beginnerswedstrijd en geloof niet dat er dames zijn die totaal niet trainen of dieeten. Jammer dat er zulke conclussiws worden getrokken naar aanleiding van een wedstrijd iedereen werkt er even hard voor. En ja bij de ene gaat het niet zo snel dan bij de andere.

    Niet iedereen werkt er even hard voor, dat was duidelijk te zien. Overigens heb je kennelijk wel iets goed gedaan ( kan me jou zo specifiek niet herinneren ) gezien je een B klasse mag gaan doen nu, kudo's daarvoor.
     
    Back
    Naar boven