MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Grapje grapje :P.
 
Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.
Bijzonder geslaagd charme offensief! :roflol:

Helemaal loco worden om een heel normaal gestelde vraag en dan zielig doen om al die boze mensen die dat niet pikken.
 
Zo bedankt ik zie enkel blauwe vlekken.



Ik doe ook mee aan wedstrijden en heb duidelijk wel de behoefte aan eerlijke feedback. En dan wel netjes natuurlijk, ben ook een mens met gevoelens.
Overigens zijn mijn gevoelens niet van rijstpapier dus ik kan wel wat hebben.

En als er al mensen zijn die eerlijke feedback willen geven over mijn benen. :sad: Ik weet het en werk er ook hard aan.
162iw1.jpg

Ik vind het supernetjes, Ron. Maar dat komt ook omdat ik weet hoeveel werk je ervoor hebt verzet de laatste tijd. Ik heb verder maar weinig verstand van wedstrijd BB-ing, dus mijn oordeel is misschien niet de beste.
 
Bijzonder geslaagd charme offensief! :roflol:

Helemaal loco worden om een heel normaal gestelde vraag en dan zielig doen om al die boze mensen die dat niet pikken.

Ik vind dat ze wel gelijk heeft, gewoon normaal doen tegen haar jongens

funny-angry-turtle-come-at-me-bro.jpg
 
Ik vind het supernetjes, Ron. Maar dat komt ook omdat ik weet hoeveel werk je ervoor hebt verzet de laatste tijd. Ik heb verder maar weinig verstand van wedstrijd BB-ing, dus mijn oordeel is misschien niet de beste.
Thanks.
 
wat een gedoe om 3 x niks,waar praten we eigenlijk over ?

een nobody die voor de 1e keer een beginnerswedstrijd heeft gedaan :roflol:

(ik moet pescatore toch gelijk geven in veel dingen die hij zegt over BB en dan met name de wedstrijdvariant)
 
wat een gedoe om 3 x niks,waar praten we eigenlijk over ?

een nobody die voor de 1e keer een beginnerswedstrijd heeft gedaan :roflol:

Ze is gespierder dan mij en kijk hoeveel aandacht ik krijg :roflol:
 
Zo bedankt ik zie enkel blauwe vlekken.



Ik doe ook mee aan wedstrijden en heb duidelijk wel de behoefte aan eerlijke feedback. En dan wel netjes natuurlijk, ben ook een mens met gevoelens.
Overigens zijn mijn gevoelens niet van rijstpapier dus ik kan wel wat hebben.

En als er al mensen zijn die eerlijke feedback willen geven over mijn benen. :sad: Ik weet het en werk er ook hard aan.
162iw1.jpg

Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar het verschil bij jou 1e wedstrijd!
Je hebt t top gedaan en al nieuwe plannen ron?
 
wat een gedoe om 3 x niks,waar praten we eigenlijk over ?

een nobody die voor de 1e keer een beginnerswedstrijd heeft gedaan :roflol:

(ik moet pescatore toch gelijk in veel dingen over BB gelijk geven)
Gertaind door de bondscoach he, je moet niet denken dat die zomaar geld aanneemt van de eerste de beste. Hier zit een duidelijk en zeer geraffineerd plan achter.
 
Gertaind door de bondscoach he, je moet niet denken dat die zomaar geld aanneemt van de eerste de beste. Hier zit een duidelijk en zeer geraffineerd plan achter.

Ging het hele punt niet om lezen is wel jullie sterkte kant petje af hoor hahahahah
 
Back
Naar boven