XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

maar jij bent toch onze special needs forum lid :D
1ngwfp.jpg
 
Wat een aanval ook op die vrouw :roflol: Maar nu ben ik toch het meest benieuwd naar de "ruzie" tussen Jelena en MissNuke
 
Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar het verschil bij jou 1e wedstrijd!
Je hebt t top gedaan en al nieuwe plannen ron?
Verschil eerste wedstrijd en nu is lastiger te bepalen dan je zou denken. Ik heb wel foto's maar net niet in dezelfde pose of hoek.
Verschil in gewicht eerste wedstrijd en laatste is 8/9kg qua hardheid is het een wereld van verschil.
Plan is eerst grotere benen en dan een wedstrijd plannen.
 
Wat een aanval ook op die vrouw :roflol: Maar nu ben ik toch het meest benieuwd naar de "ruzie" tussen Jelena en MissNuke

Hahahah nou dat viel mee hoor.

Vroeg me alleen af waarom ze niet mij maar diverse mensen op internet ging lastig vallen met een foto van mij en de vraag of ik naturel was en nog meer ander gezeik...

Toen ik verhaal ging halen.. kreeg ik zo ongeveer dezelfde idioten houding als een aantal paginas terug..

Bevredigend genoeg?
 
Hahahah nou dat viel mee hoor.

Vroeg me alleen af waarom ze niet mij maar diverse mensen op internet ging lastig vallen met een foto van mij en de vraag of ik naturel was en nog meer ander gezeik...

Toen ik verhaal ging halen.. kreeg ik zo ongeveer dezelfde idioten houding als een aantal paginas terug..

Bevredigend genoeg?

Ach alsof jij niet genoeg in je gespoten gekregen hebt :trollface:

grapje kan nog net hoop ik :o
 
Heb best vaak ruzie gehad hoor omdat ik iemand de waarheid in zijn gezicht drukte :roflol:

Tegenwoordig moet je de billen likken van de mensen op wie je boos bent en je frustraties uitten aan iedereen die hij/zij kent.

Enkel degene waarop je boos bent?
 
Hahahah nou dat viel mee hoor.

Vroeg me alleen af waarom ze niet mij maar diverse mensen op internet ging lastig vallen met een foto van mij en de vraag of ik naturel was en nog meer ander gezeik...

Toen ik verhaal ging halen.. kreeg ik zo ongeveer dezelfde idioten houding als een aantal paginas terug..

Bevredigend genoeg?

Haha diverse mensen ja joh het was half instagram, en uuuuh nee ik was gewoon eerlijk en jij ontweek mij vraag en vervolgens verwijderderde je mij overal pluimpje en duimpje voor jou ! En ruzie noem ik het niet meer een meningsverschil.. ik had nog zo gezegd No hard feelings en je kunt gewoon eerlijk zijn maar No Haha..
 
Haha diverse mensen ja joh het was half instagram, en uuuuh nee ik was gewoon eerlijk en jij ontweek mij vraag en vervolgens verwijderderde je mij overal pluimpje en duimpje voor jou ! En ruzie noem ik het niet meer een meningsverschil.. ik had nog zo gezegd No hard feelings en je kunt gewoon eerlijk zijn maar No Haha..

Maar miss nuke miss kunnen we dit beter op een normale manier uitpraten dan elkaar zo openbaar te kkken te zetten
 
Haha diverse mensen ja joh het was half instagram, en uuuuh nee ik was gewoon eerlijk en jij ontweek mij vraag en vervolgens verwijderderde je mij overal pluimpje en duimpje voor jou ! En ruzie noem ik het niet meer een meningsverschil.. ik had nog zo gezegd No hard feelings en je kunt gewoon eerlijk zijn maar No Haha..

Is toch haar goed recht? Zou jij zoiets op prijs stellen en dat het ook nog eens gedeeld wordt met anderen? Volgens mij niet aangezien je hier al loopt te janken over dingen die niet gezegd zijn.
 
Haha diverse mensen ja joh het was half instagram, en uuuuh nee ik was gewoon eerlijk en jij ontweek mij vraag en vervolgens verwijderderde je mij overal pluimpje en duimpje voor jou ! En ruzie noem ik het niet meer een meningsverschil.. ik had nog zo gezegd No hard feelings en je kunt gewoon eerlijk zijn maar No Haha..

Meisje meisje toch.
Maar miss nuke miss kunnen we dit beter op een normale manier uitpraten dan elkaar zo openbaar te kkken te zetten

Geen behoefte aan. En ik zet jou niet te kakken.. je zet jezelf te kakken met je idioten antwoorden

Maar meid hier antwoord op je vraag... nee gebruik niets.. gewoon goed eten en trainen, vergeet niet dat ik al 6 jaar bezig ben... wel heb ik een ander soort dosis... namelijk geluk dat ik een paar goede genen heb mee gekregen.
 
Als we nou een potje bikini modderworstelen organiseren en dan krijgt de winnaar gelijk?
 
Is toch haar goed recht? Zou jij zoiets op prijs stellen en dat het ook nog eens gedeeld wordt met anderen? Volgens mij niet aangezien je hier al loopt te janken over dingen die niet gezegd zijn

Het maakt niet uit zijn oude koeien ga verder niet op uit wijden hier.
 
Back
Naar boven