XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Patriciaa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2011
Waardering
1.238
Lengte
1m64
Ach, omdat het zo is..

Wil zelf niet kuren, maar wordt een beetje moe van alle gasten die glashard ontkennen dat ze gebruiken. Beetje stoer doen met hun zogenaamde toewijding, maar eigenlijk hebben gekozen voor de shortcut.

Heb niks tegen kuren ansich, maar wel op de manier hoe er mee omgegaan wordt. Er zijn er hier maar een aantal die er echt eerlijk over zijn en zelfs toegeven dat het allemaal een stuk makkelijker gaat..
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt, daar heb je alleen jezelf maar mee. De gemiddelde Jehova getuige is nog subtiel in vergelijking met hoe jij jouw mening opdringt.

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.788
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
als er iemand is die natty claimed kan ik me voorstellen dat het je frustreerd.

maar je bent hier aan het haten op het gebruik van iemand die uberhoupt niet natty claimed.
of moet iedereen die kuurt er nu bij zetten dat ze kuren bij alles wat ze posten?

The Novice

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
17 okt 2012
Waardering
3.667
Ach, omdat het zo is..

Wil zelf niet kuren, maar wordt een beetje moe van alle gasten die glashard ontkennen dat ze gebruiken. Beetje stoer doen met hun zogenaamde toewijding, maar eigenlijk hebben gekozen voor de shortcut.

Heb niks tegen kuren ansich, maar wel op de manier hoe er mee omgegaan wordt. Er zijn er hier maar een aantal die er echt eerlijk over zijn en zelfs toegeven dat het allemaal een stuk makkelijker gaat..
Maar ik, en heel wat meer op dbb, worden wel meer dan een beetje moe van je standaard cell tech comments.

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.788
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
RcI4jTe.jpg

maar even een foto om on topic te blijven.

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.333
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Haha Marvin, maak je niet dik man. Iedereen moet die keuzes maken voor zichzelf.
Noem je me nu dik..:sad:

:roflol:
Snap het wel.
Af en toe komt nog de gefrustreerde mongol in je naar boven.
True.. ;)
Ik snap echt niet waar jij je druk over maakt, daar heb je alleen jezelf maar mee. De gemiddelde Jehova getuige is nog subtiel in vergelijking met hoe jij jouw mening opdringt.
:roflol:

of moet iedereen die kuurt er nu bij zetten dat ze kuren bij alles wat ze posten?
Zou IMO wel interessant zijn voor velen hier om de hele zooi erbij te posten..

Maar ik, en heel wat meer op dbb, worden wel meer dan een beetje moe van je standaard cell tech comments.
En ik moet daar wakker van liggen omdat?

Overigens moet ik bekennen dat ik niet heel consistent mijn naam eer aan doe, want zeg ook regelmatig iets zonder cell techt te betrekken..

Wat dat betreft zijn jullie net vrouwen..complimentjes vergeten, maar die ene keer onthouden dat ik zei dat je kont dik leek in die broek..:o

Stunna

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2008
Waardering
3.744
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
Ik claim ook altijd natty in de gym. Eikels geloven me niet:mad:

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.766
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
kuur natuur :-)

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.766
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
ik vind nakuur maar een naar en eng woord

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
10.208
Lengte
1m82
Jaaaaaaa laten we weer een natty of niet natty discussie voeren. Ik doe mee ik ben voor de natty's.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.995
Lengte
1m83
Massa
64kg
Jaaaaaaa laten we weer een natty of niet natty discussie voeren. Ik doe mee ik ben voor de natty's.

Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
14.082
Damn qat een arm! Hoe komt het dat die aders zo "breed" zijn. mijndes zijn minstens 3x zo klein

RockOfAges

Huge Freak
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Waardering
9.864
Lengte
1m95
Massa
128kg
Weet fat jexdoor aas vasculairdrt wordt.maar groeien je aders daar ook van?
komt door de grote hoeveelheid androgene receptoren in je aderen.

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Waardering
5.005
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.
wie zijn quote is dit en korte broek of niet?

Bovenaan