MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (32 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 26, Gasten: 6)

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.257
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
mijn bench is om te huilen :p 2x 90kg heb ik al gedrukt, denk dat 1x100 er nu wel inzit
5x5 voor bench, erna wat pomp werk met kabels en dumbbels, 3 press oefeningen 2 fly
focus..focus..focus

lol iedereen doet net of bankdrukken de belangrijkste oefening voor borst is :roflol:
ik doe zelden benches..maar een absurd sterke bench icm een zwakke borst qua massa zegt imo wel iets over de uitvoering..

..niet alles natuurlijk ("genetics")

Lol iedereen doet net of 'mmc' gebruiken iets anders is dan gewoon je ellebogen niet strekken en niet tucken :roflol:
en toch is het iets anders..maar hier kunnen we eindeloos over discuseren ben ik bang..

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Waardering
5.203
Lengte
1m87
Massa
120kg
Dan doe ik het wel. Je hersenen 'sturen' je spieren niet meer aan wanneer je er meer aan denkt. Dat is namelijk al de functie van de hersenen, daar zit geen gradatie aan vast tenzij je een neurologische ziekte hebt (spasmes oid). Je kunt dus niet met je hersenen een bepaalde spier 'meer' aansturen dan een andere. Dit kan wel door technisch anders te liften, en dat is wat lui vaak bedoelen wanneer ze het over 'mmc' hebben. Niet touchen, niet locken, niet tucken, slow reps, whatever. Mmc bestaat dus, zonder het zouden we niet kunnen bewegen. Maar niet zoals iedereen het hier gebruikt.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.893
mmc of het nou werkt met niet. Denk dat de meeste mensen met mmc time under tension bedoelen ipv het zo snel mogelijk te pressen.

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Waardering
6.355
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
nee nee je moet 1 zijn met je spier en ze dwingen te groeien, ik doe mmc voornamelijk de dagen na het trainen, ik sta voor de spiegel tegen mijn spieren te praten

RockOfAges

Huge Freak
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Waardering
9.665
Lengte
1m95
Massa
128kg
respect the mossel. don't be afraid of it

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
En wat verandert in het piramidaal systeem als je bewust eraan gaat denken?
Maak je dan gainzsszss ofzo

broken bat

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 dec 2013
Waardering
4.325
Lengte
1m93
Massa
103kg
nee nee je moet 1 zijn met je spier en ze dwingen te groeien, ik doe mmc voornamelijk de dagen na het trainen, ik sta voor de spiegel tegen mijn spieren te praten
"i demand you to grow!"

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.257
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Het werkt alleen niet zo bij borst of wel..?

Niet teveel tegen je buik praten..

hue, hue..

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.257
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Dan doe ik het wel. Je hersenen 'sturen' je spieren niet meer aan wanneer je er meer aan denkt. Dat is namelijk al de functie van de hersenen, daar zit geen gradatie aan vast tenzij je een neurologische ziekte hebt (spasmes oid). Je kunt dus niet met je hersenen een bepaalde spier 'meer' aansturen dan een andere. Dit kan wel door technisch anders te liften, en dat is wat lui vaak bedoelen wanneer ze het over 'mmc' hebben. Niet touchen, niet locken, niet tucken, slow reps, whatever. Mmc bestaat dus, zonder het zouden we niet kunnen bewegen. Maar niet zoals iedereen het hier gebruikt.
Hier kan ik alleen maar mee akkoord gaan..de definitie zal verkeerd zijn, maar hoe je een oefening uitvoert is zeer bepalend voor hypertrofie..

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.732
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
Wat bedoelen jullie met mmc?
Bewust zijn van de beweging die je maakt, en dus de uitvoering?
Of is het wat zweverig gelul net als de body en fit verkooppraatjes?

Pillz

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
9 feb 2015
Waardering
10.789
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Was dit nou foto topic of discussie topic?

Gebru1ker

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 mrt 2013
Waardering
411
Lengte
1m85
Massa
90kg
dikkekoedieprobeerttecuttenmaardatluktnietomdatetentelekkeris.plshelp.nl
FgJeXla.jpg