XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (3 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 2, Gasten: 1)

VeibboR

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
27 feb 2013
Waardering
1.353
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
12%

psycomantje

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Waardering
2.474
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
gelukkig hebben jullie een normaal functionered lichaam en hoeven jullie niet 100 oefeningen te doen voordat je uberhaupt kan squatten

ik moet eerst paar minuten roeien, dan 3 setjes lege halter squats, 3 setjes shoulder dislocations en 2 setjes lopen met een band :thumb:
Same story hier. Kan niet squatten zonder pijn in de heup of lies zonder eerst te foam rollen/stretchen en mobiliteit oef te doen (10min +-) dan nog goed opwarmen en zo duurd squat al 40min ong. (Maar het beterd wel :) )

TheButcher

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2014
Waardering
106
Lengte
1m83
Massa
96kg
Vetpercentage
7%
als je aan de druks zit gain je ook van staren naar een dumbell, wil niet zeggen dat dat een goede manier van trainen is
Nee want je kan alleen groeien van 2,5 uur in de gym zitten. Waarvan alsnog 40 minuten productief is omdat grotendeels bij elkaar opgeteld een half uur op zn telefoon zit en de rest van de tijd hun kaakspieren aan het trainen zijn met anderen.
Tijd zegt niks, kracht volume en intensiteit zegt wat over je training en je vooruitgang.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.892
Als ik alleen ben ben ik ook makkelijk binnen een uur klaar. Compounds -+ 30 min. Oefeningen zoals leg extension etc pak ik nog geen 30 sec rust op.

The Novice

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
17 okt 2012
Waardering
3.664
Volgens toekomst Mr O Mustafa moet je je training binnen 50 minuten doen.

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.569
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
45 tot 60 minuten max .. eten en preppen kost me meer tijd :roflol::roflol:

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
Het zou andersom moeten zijn. gr
Want?

Na squat, deadlift, lunges doe ik nog wat kleine dingen en heb ik echt niet langer dan een uur nodig.
Als ik drie keer de gym heen en weer gelopen heb lunges dan zijn mijn benen al bijna dood.

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.992
Lengte
1m83
Massa
64kg
ik begrijp de haast van mensen niet om snel te trainen? Je vind trainen toch leuk? Waarom zou je dan alles moet afraffelen

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.266
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
ik begrijp de haast van mensen niet om snel te trainen? Je vind trainen toch leuk? Waarom zou je dan alles moet afraffelen
Ik snap beiden niet, maar dat komt omdat het voor iedereen nogal persoonlijk is hoe de sport in zijn of haar leven past. De een vind het leuk om 3u lang te trainen, de ander haalt zijn voldoening uit 45 minuten trainen. Ik snap het probleem niet eerlijk gezegd..

Gebru1ker

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 mrt 2013
Waardering
411
Lengte
1m85
Massa
90kg
depends gewoon, na hele dag school ben ik echt kapot en wil ik niet al te lang in de gym zijn. in het weekend doe ik lekker rustig en misschien de volume wat hoger

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.992
Lengte
1m83
Massa
64kg
Ik snap beiden niet, maar dat komt omdat het voor iedereen nogal persoonlijk is hoe de sport in zijn of haar leven past. De een vind het leuk om 3u lang te trainen, de ander haalt zijn voldoening uit 45 minuten trainen. Ik snap het probleem niet eerlijk gezegd..
natuurlijk, iedereen moet doen wat hij zelf wil. Maar ik begrijp alleen oprecht niet wat daar leuk aan is..

depends gewoon, na hele dag school ben ik echt kapot en wil ik niet al te lang in de gym zijn. in het weekend doe ik lekker rustig en misschien de volume wat hoger
juist als ik moe ben train ik langzamer omdat ik minder energie heb :p

Bovenaan