XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (2 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 1)

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.267
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
waarom was het achterlijk?

Lees de regels omtrent UG labs bespreken.
Verder was het helemaal achterlijk omdat het overkomt alsof je het ene merk de hemel in prijst en het andere merk afkraakt..

Red010

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2014
Waardering
235
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Oke, ik heb niks besproken. Ik publiceer feiten en vraag hier een mening over. Ik verkoop zelf niet, en menig kuurder op dit forum heeft et recht om zelf te oordelen op basis van de fotos, de dosissen, compounds en resultaten. Zo kunnen we elkaar een hand verder helpen en FAKE SCAM anabolen de wereld uit helpen . :thumb:mg

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.267
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Oke, ik heb niks besproken. Ik publiceer feiten en vraag hier een mening over. Ik verkoop zelf niet, en menig kuurder op dit forum heeft et recht om zelf te oordelen op basis van de fotos, de dosissen, compounds en resultaten. Zo kunnen we elkaar een hand verder helpen en FAKE SCAM anabolen de wereld uit helpen. :thumb:

Je publiceert geen feiten.. Als het feiten zouden zijn dan had je labtests van beide merken om aan te tonen dat iets goed of niet goed is. Nu moeten we afgaan op jouw eerlijkheid en jouw kunde in voeding, training en het gebruik van AAS.. Daar is helemaal niets een feit aan...

Red010

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2014
Waardering
235
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Je publiceert geen feiten.. Als het feiten zouden zijn dan had je labtests van beide merken om aan te tonen dat iets goed of niet goed is. Nu moeten we afgaan op jouw eerlijkheid en jouw kunde in voeding, training en het gebruik van AAS.. Daar is helemaal niets een feit aan...

Feiten in de zin van; gewichtstoename, optische beelden, doseringen en compound gebruik. labtests zou ik wel willen doen, maar wil niet dat mijn huisarts erachter komt dat ik kuur.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.267
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Je mist mijn punt :p

/Nevermind :)

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
toch pijnlijk dat je bij zon fysiek al bent gaan kuren
Tja, andere zeggen weer"als je toch van plan bent te kuren kan je het net zo goed vanaf het begin doen"

Blijft altijd een discussie wanneer te beginnen met kuren.

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2011
Waardering
543
Lengte
1m88
Massa
96kg
2j5cfb5.jpg

simmzzy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2012
Waardering
114
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
3%
Je hebt eerst test/deca/dbol gedaan op 8 januari 2015 en daarna test-e tot 10 december?
Of moet dit 2016 zijn 8 januari? Dan ben je zeker niet off gegaan of wel?

Coolbuilder

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
17 mrt 2014
Waardering
1.187

Dit had je ook in 2 jaar natuurlijk kunnen doen. Maarja, is je eigen keuze.. Verschil is zeker zichtbaar. Vraagje. Behoud je je gains als je stopt maar wel gewoon goed blijft eten en trainen??

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.328
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Dit had je ook in 2 jaar natuurlijk kunnen doen. Maarja, is je eigen keuze.. Verschil is zeker zichtbaar. Vraagje. Behoud je je gains als je stopt maar wel gewoon goed blijft eten en trainen??
Precies dit..

Stunna

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2008
Waardering
3.744
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
Ja. Hij zit niet boven zn natty max. Is prima te behouden

rob91

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Waardering
1.691
Lengte
1m87

Vond je er in in december beter uit zien. Verder is het voor mij echt mindblowing dat je zoveel tering zooi in je lichaam heb moeten douwen voor dit fysiek.

Red010

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2014
Waardering
235
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Je hebt eerst test/deca/dbol gedaan op 8 januari 2015 en daarna test-e tot 10 december?
Of moet dit 2016 zijn 8 januari? Dan ben je zeker niet off gegaan of wel?
16oktober - 10 december (2015) 500mg Test-E. Gevolgd door 4 weken (offgegaan + nakuur) t/m 9 januari, direct erna de dbol/deca/test.
Dit is de bedoeling, denk wel dat ik veel vocht en ook vet + beetje spiermassa zal verliezen. Hoop uit te komen op netto 7-10 kg winst vvm en dat is optimistisch.

Vond je er in in december beter uit zien. Verder is het voor mij echt mindblowing dat je zoveel tering zooi in je lichaam heb moeten douwen voor dit fysiek.
Tja, de feestdagen hebben ervoor gezorgd dat ik wat ben uitgeschoten met mijn voeding maar ben wel blijven trainen. Onderhand alweer aan het cutten dus moet goed komen.
Ja, ik stond er zelf ook verbaasd van hoeveel ik heb moeten gebruiken om dit te bereiken.

Bovenaan