XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (3 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 2, Gasten: 1)

• flexx123

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    14 sep 2006
    Waardering
    5.171
    Lengte
    1m75
    Massa
    73kg
    Vetpercentage
    11%
    ben je flink aan het bulken walnoot ofniet?

Walnut

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    20 dec 2012
    Waardering
    1.356
    Lengte
    1m95
    Massa
    83kg
    Vetpercentage
    12%
    ben je flink aan het bulken walnoot ofniet?
    Al sinds ik begon :D
    Ik begon rond de 77kg en nu weeg ik rond de 82/83kg. Soms wat lager, soms iets hoger. Maar met ingang van vorige week doe ik 2 el olijfolie door mijn dagelijkse shake dus hopelijk geeft dat me voorlopig voldoende boost zonder nog meer te moeten forcefeeden.

ps
    Laten we zeggen 5kg in 5 maanden is niet indrukwekkend maar in het begin ging ik ook slechts 2x per week sporten. Nu 3/4x. Het is wel grotendeels vetvrij, voor zover ik kan inschatten gebaseerd op progress pics. Goal is 90kg <15% voor eind 2016.

JeronimoP

Cool Novice
    Lid geworden
    9 nov 2015
    Waardering
    35
    Lengte
    1m83
    Massa
    95kg
    Vetpercentage
    9%
    Ik begon rond de 77kg en nu weeg ik rond de 82/83kg. Soms wat lager, soms iets hoger. Maar met ingang van vorige week doe ik 2 el olijfolie door mijn dagelijkse shake dus hopelijk geeft dat me voorlopig voldoende boost zonder nog meer te moeten forcefeeden.

ps
    Laten we zeggen 5kg in 5 maanden is niet indrukwekkend maar in het begin ging ik ook slechts 2x per week sporten. Nu 3/4x. Het is wel grotendeels vetvrij, voor zover ik kan inschatten gebaseerd op progress pics. Goal is 90kg <15% voor eind 2016.

Slechte goal imo 85kg op 12% lijkt me een veel mooier doel.

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    6 sep 2014
    Waardering
    1.784
    Lengte
    2m01
    Massa
    107kg
    Vetpercentage
    12%

ps
    Op jouw gewicht is 2,5kg per maand makkelijk haalbaar man.
    9 maanden voor 7kg is echt best wel een matig doel imo :o

Walnut

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    20 dec 2012
    Waardering
    1.356
    Lengte
    1m95
    Massa
    83kg
    Vetpercentage
    12%
    Slechte goal imo 85kg op 12% lijkt me een veel mooier doel.
    +3kg vvm in 9 maanden voor een beginner als ik? Ik blijf mijn schema rustig volhouden en ik ga geen gekke dingen doen, maar als ik net +5kg in 5 maanden (echt wel grotendeels vvm) achter de rug heb moet +6 à 7kg in 9 maanden toch te doen zijn?

@AboveAndBeyond ik bedoelde wel grotendeels vvm dus.

JeronimoP

Cool Novice
    Lid geworden
    9 nov 2015
    Waardering
    35
    Lengte
    1m83
    Massa
    95kg
    Vetpercentage
    9%
    +3kg vvm in 9 maanden voor een beginner als ik? Ik blijf mijn schema rustig volhouden en ik ga geen gekke dingen doen, maar als ik net +5kg in 5 maanden (echt wel grotendeels vvm) achter de rug heb moet +6 à 7kg in 9 maanden toch te doen zijn?

nja als je nu 82kg en 12% vet hebt (bijna 10 kilo vet) begrijp ik niet waarom je dan 90kg en 15% vet (ongveer 13.5 kilo vet) zou willen wegen.
    Ik zou liever dan 85 kg met 12% vet (iets meer dan 10 kilo vet) hebben, want dan oogt je fyiek een stuk droger en gespierder.
    zeg niet dat je dit wel of niet zult bereiken, maar tis een mooi streven.

Walnut

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    20 dec 2012
    Waardering
    1.356
    Lengte
    1m95
    Massa
    83kg
    Vetpercentage
    12%
    nja als je nu 82kg en 12% vet hebt (bijna 10 kilo vet) begrijp ik niet waarom je dan 90kg en 15% vet (ongveer 13.5 kilo vet) zou willen wegen.
    Ik zou liever dan 85 kg met 12% vet (iets meer dan 10 kilo vet) hebben, want dan oogt je fyiek een stuk droger en gespierder.
    zeg niet dat je dit wel of niet zult bereiken, maar tis een mooi streven.
    Ik begrijp wat je bedoelt. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn huidige progressie dus ik zal deze lijn voortzetten. Dan zie ik tzt wel waar ik uitkom :)
    Ik zou gewoon yolo bulken, dat superclean bulken terwijl je nog een praatjesmakende skeletto bent zal ik nooit begrijpen.
    lol :(
    Maar point taken. Zal er eens over nadenken.

Brison

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    18 nov 2015
    Waardering
    1.364
    Lengte
    1m92
    Ik begrijp wat je bedoelt. Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn huidige progressie dus ik zal deze lijn voortzetten. Dan zie ik tzt wel waar ik uitkom :)

lol :(
    Maar point taken. Zal er eens over nadenken.
    Ik was ook een skelleto anderhalf jaar geleden. 1,92m en 78kg. Nu 102kg zonder ooit echt te cutten of te clean bulken. Beginner gains jonge. Lekker alles vreten wat los en vastzit en je zet amper vet aan

meaantje

Colossal Veteran
    Lid geworden
    19 feb 2014
    Waardering
    4.995
    Lengte
    1m83
    Massa
    64kg
    Ik zou gewoon yolo bulken, dat superclean bulken terwijl je nog een praatjesmakende skeletto bent zal ik nooit begrijpen.

hoezo? Gewoon lekker rustig opbouwen, waarom nu dan zo hard haasten als je gewoon maanden lang kan clean bulken zonder vet te worden

Fallingout

King of Manlets
    Elite Member
    Relnicht
    Lid geworden
    18 mei 2014
    Waardering
    9.784
    Lengte
    1m89
    Massa
    96kg
    Vetpercentage
    18%
    Clean bulk is way t go voor beginners van tussen de 10 en 15%

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    6 sep 2014
    Waardering
    1.784
    Lengte
    2m01
    Massa
    107kg
    Vetpercentage
    12%
    hoezo? Gewoon lekker rustig opbouwen, waarom nu dan zo hard haasten als je gewoon maanden lang kan clean bulken zonder vet te worden
    Ik zou liever 6 maanden flink bulken, kilotje of 15 aan noobgains gainen, dan op 14-15% eindigen en een maandje cutten naar 10-12% dan 6 maanden cleanbulken en 6kg vvm pakken op 10-12%.

Interpunctie is wat onduidelijk, het is zaterdagavond dus ik ben katabool.

Spanning Tree

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    27 jan 2015
    Waardering
    1.327
    Lengte
    1m83
    Massa
    83kg
    Gewoon alles eten wat los en vast zit, ben nu 25 kg aangekomen in 2 jaar :roflol:. Wel iets dikker geworden tho..

meaantje

Colossal Veteran
    Lid geworden
    19 feb 2014
    Waardering
    4.995
    Lengte
    1m83
    Massa
    64kg
    Ik zou liever 6 maanden flink bulken, kilotje of 15 aan noobgains gainen, dan op 14-15% eindigen en een maandje cutten naar 10-12% dan 6 maanden cleanbulken en 6kg vvm pakken op 10-12%.

Interpunctie is wat onduidelijk, het is zaterdagavond dus ik ben katabool.

zelfde noob gains maak je toch als je langzamer bulkt. Cutten is nie leuq :(

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    6 sep 2014
    Waardering
    1.784
    Lengte
    2m01
    Massa
    107kg
    Vetpercentage
    12%
    zelfde noob gains maak je toch als je langzamer bulkt. Cutten is nie leuq :(
    Meh twijfelachtig.

En ik zou het niet weten, begin over 3 weken met m'n eerste echte cut, ben srs best wel bang :o

Bovenaan