XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.993
Lengte
1m83
Massa
64kg
conventional = kracht

sumo = techniek
niet mee eens. Beide lifts zijn technisch en eigenlijk is sumo qua techniek heel makkelijk. Zijn gewoon een beetje andere spieren die worden aangesproken

Hoody

Massive Warrior
Lid geworden
12 aug 2010
Waardering
4.846
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
niet mee eens. Beide lifts zijn technisch en eigenlijk is sumo qua techniek heel makkelijk. Zijn gewoon een beetje andere spieren die worden aangesproken
Weet ik. Ik was ook niet serieus

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Waardering
5.546
Lengte
1m78
deadliften is echt tering simpel alleen is er ongeveer niemand verstandig genoeg om genoeg werk op fatsoenlijke percentages/rep ranges te doen om de skill/relevante spieren te trainen tot het punt waar near-maximal loads getild kunnen worden zonder dat de techniek uit het raam gemieterd wordt

Spanning Tree

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jan 2015
Waardering
1.327
Lengte
1m83
Massa
83kg
deadliften is echt tering simpel alleen is er ongeveer niemand verstandig genoeg om genoeg werk op fatsoenlijke percentages/rep ranges te doen om de skill/relevante spieren te trainen tot het punt waar near-maximal loads getild kunnen worden zonder dat de techniek uit het raam gemieterd wordt
Ik vind het echt heel moeilijk :o, om het echt "goed" te doen dan..

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waardering
275
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
vindt die sumo maar rare shit 1x geprobeerd doe ik niet weer :P

Hoody

Massive Warrior
Lid geworden
12 aug 2010
Waardering
4.846
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Mee eens en herkenbaar :o

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waardering
275
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
met de sumo lijkt het of je maar 20 cm hoeft te tillen vergeleken met de normale.

IRONSLAVE

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 dec 2009
Waardering
293
Lengte
1m83
Massa
95kg
Was jij niet diegene die een 1rm test deed toen je net weer kon deadliften na/tijdens je blessure :p

Bovenaan