MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Fitt

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 sep 2012
Waardering
57
Lengte
1m70
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Ja, ik blijf super zwak met bench
Ik probeer veel om sterker te worden met benchen maar helaas zonder resultaat.

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.357
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ja, ik blijf super zwak met bench
Ik probeer veel om sterker te worden met benchen maar helaas zonder resultaat.
Maf man!
Hoeveel cm zijn je armen?

Red010

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2014
Waardering
235
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
2010mfc.jpg

Rug trekt ook droger nu

• Like
Waarderingen: vntl

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waardering
275
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Mijn barbell rows zijn hoger dan mijn bench :suicide:

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waardering
275
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Lock je je bench wel dan?
klink een beetje raar maar vindt die vraag moeilijk te beantwoorden :P
als ik hem zwaar pak lock ik hem soms wel even voordat ik de laatste 1/2 reps doe.
als dat is wat je bedoeld

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.357
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
hoeveel squat en bench je dan
Squat werksets met 70kg 5x5, bench 80kg 5x5 op een goede dag. Train benen 5x5 omdat ik toch wel van die pussy weights af wil, ook al heb ik geen interesse in powerlifting. Ze groeien er overigens prima op (heb al een aantal broeken weg kunnen gooien) dus daar zit het euvel niet. Het is gewoon echt niets voor mij. Ook na 1 set bw+bar squats ben ik al kapot. In dat opzicht merk ik weinig verschil tussen bw+bar warm-ups of werksets. Ik ga er allebei even kapot van. Maar ja, ik doe ze toch maar want een goede ub zonder lb ziet er ook niet uit natuurlijk.
Werksets bankdrukken pak ik meestal 65-70kg en dan 8-10 reps, tenzij ik gewoon zin heb om zwaar te gaan (zo kom ik aan die 5x5 80kg).

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Waardering
1.431
Lengte
1m79
Squat werksets met 70kg 5x5, bench 80kg 5x5 op een goede dag. Train benen 5x5 omdat ik toch wel van die pussy weights af wil, ook al heb ik geen interesse in powerlifting. Ze groeien er overigens prima op (heb al een aantal broeken weg kunnen gooien) dus daar zit het euvel niet. Het is gewoon echt niets voor mij. Ook na 1 set bw+bar squats ben ik al kapot. In dat opzicht merk ik weinig verschil tussen bw+bar warm-ups of werksets. Ik ga er allebei even kapot van. Maar ja, ik doe ze toch maar want een goede ub zonder lb ziet er ook niet uit natuurlijk.
Werksets bankdrukken pak ik meestal 65-70kg en dan 8-10 reps, tenzij ik gewoon zin heb om zwaar te gaan (zo kom ik aan die 5x5 80kg).

Wat. Eet je rijst is dan.

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.357
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Wat. Eet je rijst is dan.
:roflol:
Het rare is dus dat ik dat niet erger heb tijdens 'zware' (voor mij dan hé) sets, het enige verschil is dan dat mijn benen natuurlijk vermoeid raken. Als ik squat loop ik gewoon te hijgen en te puffen als een gek, met of zonder gewicht. Alleen met squatten overigens.
Ik houd mijn adem boven in, blaas op het einde (75% op de weg terug naar boven) uit, adem weer in boven, etc. Is dat een verkeerde manier van ademen?

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Waardering
6.810
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
:roflol:
Het rare is dus dat ik dat niet erger heb tijdens 'zware' (voor mij dan hé) sets, het enige verschil is dan dat mijn benen natuurlijk vermoeid raken. Als ik squat loop ik gewoon te hijgen en te puffen als een gek, met of zonder gewicht. Alleen met squatten overigens.
Ik houd mijn adem boven in, blaas op het einde (75% op de weg terug naar boven) uit, adem weer in boven, etc. Is dat een verkeerde manier van ademen?
@Jack 3D had rijst overgelaten voor je :(

Bovenaan