Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto (3 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 2, Gasten: 1)

Hertog_Jan

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Waardering
507
Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben.. terwijl ze zelf pas net komen kijken en alles maar beter weten (wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet ofzo hoor)
Als je een foto post kan je verwachten dat er kritiek komt.
Bodybuilding is gewoon een sport van afgunst: iemand die groter is: roider, iemand die kleiner is:ecto.

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.348
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Het gaat er ook niet om dat ie reageerd over mijn benen, het gaat er meer over dat mensen die (vaak) minder tot bijna niet gespierd zijn wel commentaar op iets hebben.. terwijl ze zelf pas net komen kijken en alles maar beter weten (wil niet zeggen dat ik er veel vanaf weet ofzo hoor)
De tijd die iemand actief is binnen een sport hoeft zeker niet representatief te zijn voor zijn kennisniveau. Net zo min als ik jouw kennisniveau kan inschatten, kan jij dat bij mij. Verder zeg je dat het niet om mij gaat, maar je noemt me en facto wel ecto of iets dergelijks. (in ieder geval een neerbuigende opmerking betreffende mijn lichaam waarmee duidelijk werd hoeveel beter jij wel niet bent)

Als je hier alleen zit om naar complimentjes te vissen dan moet je dat zelf weten, maar leer met kritiek omgaan kerel ;) de wereld is hard.

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Als je een foto post kan je verwachten dat er kritiek komt.
Bodybuilding is gewoon een sport van afgunst: iemand die groter is: roider, iemand die kleiner is:ecto.
Ja klopt, wou alleen even zeggen dat het grappig is dat het vaak van die iets kleinere (ecto) komt.

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
Heb jij nog eetlust op eca ? ik krijg amper wat weg man.. en hele dag alleen maar dorst.
Moet je me log maar even doorlezen ;)

paar cliffs:
- Paas diner verkloot
- hartslag als een technobeat
- Gevoel alsof FBI mij volgt
- Dacht dat death valley droog was, mn mond is erger :mad:

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
De tijd die iemand actief is binnen een sport hoeft zeker niet representatief te zijn voor zijn kennisniveau. Net zo min als ik jouw kennisniveau kan inschatten, kan jij dat bij mij. Verder zeg je dat het niet om mij gaat, maar je noemt me en facto wel ecto of iets dergelijks. (in ieder geval een neerbuigende opmerking betreffende mijn lichaam waarmee duidelijk werd hoeveel beter jij wel niet bent)

Als je hier alleen zit om naar complimentjes te vissen dan moet je dat zelf weten, maar leer met kritiek omgaan kerel ;) de wereld is hard.
De reden dat ik jullie noemde, was om maar ff een voorbeeld te geven dat kritiek vaak komt van de ..(kleinere).
En ik kan best tegen kritiek hoor kerel, we zijn allemaal ergens begonnen..

Oja en waarom is het altijd zo als het om ietsje grotere gaat dat het altijd gelijk over de benen gaat ? terwijl die vaak zelf niet door de gene zelf gepost worden :S

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
De reden dat ik jullie noemde, was om maar ff een voorbeeld te geven dat kritiek vaak komt van de ..(kleinere).
En ik kan best tegen kritiek hoor kerel, we zijn allemaal ergens begonnen..

paar cliffs:
- Paas diner verkloot

Dafuq..heftig man
Ik kan er makkelijk 4 slikken (zion labs) zonder enig probleem.. ja wel lekker veel energie en super veel dorst..

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
Dafuq..heftig man
Ik kan er makkelijk 4 slikken (zion labs) zonder enig probleem.. ja wel lekker veel energie en super veel dorst..
4 slikken? :eek::eek: Wtf.. Inb4 ben gewoon drug aan het slikken. Denk dat ik toch wat gevoeliger ben dan ik dacht..

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.301
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%

paar cliffs:
- Paas diner verkloot
Meen je? Ik heb nu die monster caps en voel me prima..

Behalve als ik er 3 op een dag neem.. ;)

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
4 slikken? :eek::eek: Wtf.. Inb4 ben gewoon drug aan het slikken. Denk dat ik toch wat gevoeliger ben dan ik dacht..
Heb er ooit een aan me vriendin gegeven, en die dacht indd ook dat ze drugs op had..

beeldkijker

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 okt 2015
Waardering
1.051
Lengte
1m83
Massa
86kg
Meen je? Ik heb nu die monster caps en voel me prima..

Behalve als ik er 3 op een dag neem.. ;)
no jokes man lol. Misschien omdat het me eerste keer is of zo? Neem aan dat me lichaam er aan zal wennen.

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.301
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Fucking gezellig hier trouwen:popcorn2:

Is het al weekend?

meaantje

Colossal Veteran
Lid geworden
19 feb 2014
Waardering
4.993
Lengte
1m83
Massa
64kg
Wat gaat er mis dan? behalve aas
75kg wegen omdat ik niet kan eten wat zou moeten/willen.

Daarnaast heb ik bodybuilding niet mijn voornaamste doel en heb ook voor bodybuilding verre van optimaal getraint

Bovenaan