MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (33 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 27, Gasten: 6)

C0R3

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 dec 2013
Waardering
84
Of gewoon zorgen voor genoeg geld voor beiden ;) + ik ga niet voor iemand anders z'n kids zorgen.
Wanneer is een kind van iemand? Ik mag toch hopen dat de meeste kinderen niet het eigendom zijn van hun ouders.

Daarnaast zijn ouders in mijn optiek niet de personen die een kind maken. Dat kan immers iedere randdebiel. Maar de mensen die een kind opvoeden.

Groetjes, een trotse stiefvader.

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
Wanneer is een kind van iemand? Ik mag toch hopen dat de meeste kinderen niet het eigendom zijn van hun ouders.

Daarnaast zijn ouders in mijn optiek niet de personen die een kind maken. Dat kan immers iedere randdebiel. Maar de mensen die een kind opvoeden.

Tot hun 18e zeker. De ouders maken ook het kind(of breken)groeten een trotse stiefvader.

C0R3

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 dec 2013
Waardering
84
Tot hun 18e zeker. De ouders maken ook het kind(of breken)groeten een trotse stiefvader.
Op het moment dat je kinderen als bezit ziet weet je dat Nederland niet het land voor jou is.

shark89

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 aug 2012
Waardering
1.057
Op het moment dat je kinderen als bezit ziet weet je dat Nederland niet het land voor jou is.
Zolang ik alles betaal en verantwoordelijk ben voor mijn kind en wat er mee gebeurd en of wat hij of zei doet, kan je het wel zo noemen, maar bezit klinkt een beetje alsof je over een object praat.

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2016
Waardering
378
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%

:iagree:

Rambo1

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
8 jan 2005
Waardering
7.973
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
14%

Mooi dat het voor je werkt maar ik zou er niet aan beginnen.

wess1988

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jul 2011
Waardering
34
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Yup. Vrouwlief he :)

wess1988

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jul 2011
Waardering
34
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Haha. Ja, het is omdat de Action dichterbij is hoor, anders zag ik het haar ook nog wel doen.

Bovenaan