XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (8 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 3, Gasten: 5)

polotraxx

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
1.138
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Train jij altijd met een pet op of is dit enkel voor de foto? Ik snap niet dat mensen dit gemakkelijk vinden. Plus dat ik mijn pet na elke training zou moeten weggeven omdat deze stinkt van het zweten :p

• Like
Waarderingen: Vonk

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2016
Waardering
378
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Train jij altijd met een pet op of is dit enkel voor de foto? Ik snap niet dat mensen dit gemakkelijk vinden. Plus dat ik mijn pet na elke training zou moeten weggeven omdat deze stinkt van het zweten :p
Ik persoonlijk vind trainen met een pet echt marginaal :gek:

Florianknetter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 jun 2016
Waardering
378
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
Net zoals die scampi's in de gym die meer in de spiegel kijken of effectief aan het trainen zijn.

polotraxx

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
1.138
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik persoonlijk vind trainen met een pet echt marginaal :gek:
Ik ken wel een iemand die het gebruikt om zijn haar uit zijn ogen te houden (heeft langer haar) maar dat is dan niet zo een 'show'petje maar een brakke truckerscap. Zo'n baseballcap zijn volgens mij veel te warm. Iig moet ik elk jaar een nieuwe pet halen omdat deze gewoon 'verslijt' van het zweet. Niet dat deze uit elkaar hangt door immens zuur zweet maar zo'n pet kan je niet gemakkelijk dagelijks in de was gooien en verwachten dat deze nog goed past.

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Oh nee hoor Heel af en toe een keer had die dag niks in me haar zitten en dat zit best irri vandaar de pet. Als ik ze elke training zou dragen zou ik ze idd ook na twee keer weg kunnen gooien ben altijd zeiknat

polotraxx

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2010
Waardering
1.138
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Oh nee hoor Heel af en toe een keer had die dag niks in me haar zitten en dat zit best irri vandaar de pet. Als ik ze elke training zou dragen zou ik ze idd ook na twee keer weg kunnen gooien ben altijd zeiknat
Haha herkenbaar. Mijn haar zit ook vaak in de weg, maar dat is het teken dat het tijd is voor de kapper bij mij :p

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Waardering
6.355
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%