AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Laat hem lekker kuren, als je ambities hebt ook groot te worden is dat aan jezelf.

    OT: Mirin goed fysiek, wel rare chest. Of dat komt door gyno
     
    Laat hem lekker kuren, als je ambities hebt ook groot te worden is dat aan jezelf.

    OT: Mirin goed fysiek, wel rare chest. Of dat komt door gyno


    7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

    Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

    quote uit aas forum sticky :o
     
    Laat hem lekker kuren, als je ambities hebt ook groot te worden is dat aan jezelf.

    OT: Mirin goed fysiek, wel rare chest. Of dat komt door gyno
    Ook wel door de gyno idd maar binnekort zijn die gonee.
     
    Hahaha damnn son weet nu al wat voor typetje jij bent xd ik heb niet aangegeven dat ik kuur of iets of iets gevraagd erover of dergelijks. Ik post mijn fotos verder niet. Lol

    Als hij het niet had gepost dan had ik het wel gedaan.
     
    Als hij het niet had gepost dan had ik het wel gedaan.

    Dat zou erg triest zijn als mod. Dan beschuldig je hem dus direct voor het gebruik van steroiden terwijl dit niet eens ter sprake komt. Overigens ga je tijdens het registreren van je account akkoord met de forumregels dus je maakt een fout als mod.
     
    Dat zou erg triest zijn als mod. Dan beschuldig je hem dus direct voor het gebruik van steroiden terwijl dit niet eens ter sprake komt. Overigens ga je tijdens het registreren van je account akkoord met de forumregels dus je maakt een fout als mod.

    Ok.
     
    nou ja weet je het boeit mij echt verder vrij weinig wat hij wel of niet doet. Maar 18 jaar en kuren, je zou daar over na kunnen denken en afvragen of zo iets verstandig is.

    Respect bro. Goeie delts ook, haters gonna hate

    Edit: Wat een zielig forum is dit geworden zeg. Allemaal depressieve powerlifters met een kudt fysiek die huilen om AAS.

    blijf dan hier lekker weg als je het hier niks vind. Good riddance
     
    Edit: Wat een zielig forum is dit geworden zeg. Allemaal depressieve powerlifters met een kudt fysiek die huilen om AAS.

    Volgens mij zitten wij niet op hetzelfde forum ?
     
    nou ja weet je het boeit mij echt verder vrij weinig wat hij wel of niet doet. Maar 18 jaar en kuren, je zou daar over na kunnen denken en afvragen of zo iets verstandig is.



    blijf dan hier lekker weg als je het hier niks vind. Good riddance

    Ik vraag me af of jouw recht van leven ook verstandig is, maar eigenlijk boeit het me helemaal niks. Hoe oud ben jij ook alweer en zit je nu al in een depressie?
     
    OT: 5x5 schema doet z'n werk, nu wat meer volume:)

    Edit: don't mind the nipple slip:o

    image.jpeg
     
    Back
    Naar boven