XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (27 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 24, Gasten: 3)

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.720
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Mensen zijn gewoon kut, period :roflol:. Met een baviaan zul je je trots nog beter kunnen delen dan met ''intellectuele'' wezens op dit forum.
Komt misschien omdat dat meer jouw niveau is.

Ja man jij was daar een van toch, gr jan.

Ben blij dat jij weet wat goed voor je gezondheid is, jij zal vast wel de gezondste man op aarde zijn!!1111

Van alle argumenten die je had kunnen maken maar je het argument ' je weet helemaal niet of het ongezond is want je bent geen dokter ofzo'

10/10

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Waardering
1.361
Lengte
1m79
>kan discussie niet winnen
>speelt op de man

repsect!!1
Welke discussie? Was jouw opmerking valid dan? Wil wel weten wat jouw definitie is van gezondheid. Jaloezie en afgunst is overigens ook niet gezond, maar daar lijden er hier veel aan zo te zien. Dus wellicht kun je hun ook advies geven als je zo goed weet wat wel of niet gezond is voor de mens.

Dutchmass18

Novice
Lid geworden
16 aug 2016
Waardering
85
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
6%
Ondertussen knal ik er nog een foto op terwijl we in deze mooi discussie zitten mannenn. is trouwens voor dat de cut begon rond de 98 kilo

Screenshot_2016-08-16-23-02-04.png

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Waardering
6.355
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Als jullie nu allemaal gewoon in mijn log komen vertellen wat voor sick beest ik ben dan is daar tenminste ook weer wat leven.

Jacked and Jan

Gr Jan
Elite Member
Lid geworden
29 sep 2014
Waardering
2.306
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Mensen die niet liften haten op zijn fysiek, wat weten hun überhaupt van AAS behalve de theorie (wss ook niet eens)?. Ik denk niet dat Dutchmass een les nodig heeft, aangezien hij al een beter fysiek heeft dan 99,99% van zijn leeftijdsgenoten ongeacht AAS of niet. Zeg maar Arnold gebruikte niet op zijn 16de.
Arnold heeft een hartoperatie gehad.

Nootmuskaatje

True Natural
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Waardering
4.427
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Mensen zijn gewoon kut, period :roflol:. Met een baviaan zul je je trots nog beter kunnen delen dan met ''intellectuele'' wezens op dit forum.
Al is het soms wel begrijpelijk, zo nu en dan komt er wel weer iemand die zwaar ondervoed is en er de ballen verstand van heeft die maar even wat doet wat die grote jongen in de sportschool zei.

Deze jongeman heeft een bruut fysiek en weet duidelijk waar die mee bezig is op gebied van bodybuilden, en als ik me niet vergis is dit ook een bodybuilding forum. Anders kun je toch beter met al dat gezeur over zijn gezondheid hier een topic openen http://forum.viva.nl/forum/gezondheid/.

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Waardering
6.355
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Ondertussen knal ik er nog een foto op terwijl we in deze mooi discussie zitten mannenn. is trouwens voor dat de cut begon rond de 98 kilo
Netjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto af

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.347
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Welke discussie? Was jouw opmerking valid dan? Wil wel weten wat jouw definitie is van gezondheid. Jaloezie en afgunst is overigens ook niet gezond, maar daar lijden er hier veel aan zo te zien. Dus wellicht kun je hun ook advies geven als je zo goed weet wat wel of niet gezond is voor de mens.
Twee mensjes hebben een meningsverschil. Vervolgens probeert het ene mensje het andere mensje te overtuigen van zijn/haar mening, door middel van argumenten, of door middel van drogredenen en verbale diarree als je @Ashbringer45 heet. Dit noemt men ook wel een discussie.

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Waardering
6.355
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Deze jongeman heeft een bruut fysiek en weet duidelijk waar die mee bezig is op gebied van bodybuilden, en als ik me niet vergis is dit ook een bodybuilding forum. Anders kun je toch beter met al dat gezeur over zijn gezondheid hier een topic openen
Idd iedereen met een bruut fysiek weet duidelijk waar hij mee bezig is

Dutchmass18

Novice
Lid geworden
16 aug 2016
Waardering
85
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
6%
Zie jij in je glazen bol wie wel/niet lift? En ja, als je zulke slechte keuzes maakt qua gezondheid dan denk ik dat je advies kunt gebruiken. Die gyno zal ook niet vanzelf gekomen zijn, tenzij hij het echt al sinds zijn puberteit had. Maar om dat zeker te kunnen weten moet ik even je glazen bol lenen.
Is 100%van puperteit. Dokter zei toenn ik 10was dat her wel weg gaat zoals ze altjnd zeggen
Netjes hoor, vooral het zwart-witte maakt de foto af
Speciaaal voor jou gedaan gehe

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.720
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%

Ga je nu serieus argumenteren dat AAS niet slecht voor je gezondheid zijn, om vervolgens een eigen idee van gezondheid te hebben.

Gvd ben je christen ofzo?

Bovenaan