XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (15 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Want afgunst hebben en objectief commenten is hetzelfde? Nog niet eens te spreken over 'haat.'
    Jij raakt echt kant noch wal, hé? Misschien moet je even zelf zo'n dwangbuis aantrekken. :roflol:

    Objectief :roflol:

    U fucking wot m8. Iedereen heeft opeens verstand van AAS en moet iemand die al langere tijd kuurt (met succes) uitleggen dat het slecht voor je is. Gvd wat een goede objectieve argumenten, echt leerzaam. gr
     
    Objectief :roflol:

    U fucking wot m8. Iedereen heeft opeens verstand van AAS en moet iemand die al langere tijd kuurt (met succes) uitleggen dat het slecht voor je is. Gvd wat een goede objectieve argumenten, echt leerzaam. gr

    Ja man jij was daar een van toch, gr jan.

    Ben blij dat jij weet wat goed voor je gezondheid is, jij zal vast wel de gezondste man op aarde zijn!!1111


    :lol:
     
    Objectief :roflol:

    U fucking wot m8. Iedereen heeft opeens verstand van AAS en moet iemand die al langere tijd kuurt (met succes) uitleggen dat het slecht voor je is. Gvd wat een goede objectieve argumenten, echt leerzaam. gr
    http://www.encyclo.nl/begrip/objectief
    AAS-gebruik voordat je daar hormonaal gezien klaar voor bent is niet verstandig. Dat is een feit.
    Nog iets toe te voegen of komt er weer iets over mij persoonlijk?
     
    http://www.encyclo.nl/begrip/objectief
    AAS-gebruik voordat je daar hormonaal gezien klaar voor bent is niet verstandig. Dat is een feit.
    Nog iets toe te voegen of komt er weer iets over mij persoonlijk?

    Ik ben blij dat jij de bevoegdheid hebt om iemand die kuurt te vertellen dat het slecht is voor je 21ste. Geeft dat je genoeg voldoening in je leven?
     
    Ik ben blij dat jij de bevoegdheid hebt om iemand die kuurt te vertellen dat het slecht is voor je 21ste. Geeft dat je genoeg voldoening in je leven?
    http://www.encyclo.nl/begrip/objectief
    AAS-gebruik voordat je daar hormonaal gezien klaar voor bent is niet verstandig. Dat is een feit.
    Nog iets toe te voegen of komt er weer iets over mij persoonlijk?
    'Ja' had volstaan. Niet te dichtbij harde geluiden komen want dat galmt nog uren na tussen jouw oortjes geloof ik..
     
    Dit is hoe ik DBB graag zie, drie uurtjes weg naar vrienden en ik kan zes pagina's lezen :D

    OT
    Eerste bulk gaat prima, lekker dik worden weer
    2ab163dd71.jpg

    62ae0b11e5.jpg
     
    Is toch vrij logisch dat iemand van 18 -ongeacht hoe goed zijn fysiek- enig gehoon te verduren krijgt, als uit het beeldmateriaal duidelijk blijkt dat de heer al kuurde zelfs voordat hij 18 was? Dit druist in tegen ieder advies m.b.t. dat onderwerp dat er maar bestaat omdat het gewoon niet slim is. Noem het haten, noem het trollen, in mijn ogen is het eerder een terechte realitycheck die hem hopelijk aanzet tot verlichting opdat hij de schade vanaf nu kan gaan beperken.

    Overigens staat DBB niet bekend om zijn vriendelijke omaatjes. Als je pics wilt showen en je kunt niet tegen kritiek dan kun je ze beter aan je eigen muur hangen. (Dutchmass18 ik weet dat jij niet zeurt, maar @ degenen die het 'voor je opnemen')


    Arnold kuurde al op zijn 16e en die is er ook niet slechter op geworden is zijn leven :trollface:
     
    Arnold kuurde al op zijn 16e en die is er ook niet slechter op geworden is zijn leven :rolleyes:
    Ja want 1 persoon is zo lekker representatief voor de gehele populatie :rolleyes:
     
    Ja want 1 persoon is zo lekker representatief voor de gehele populatie :rolleyes:

    LOL , en al die snotapen van 16 die zich elk weekend scheel zuipen , snuiven en XTC slikken dan ???

    ik kan met die paar iets te jonge kuurders echt niet zitten , in dit leven is er nog zoiets als eigen keuzes
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven