XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (7 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 4, Gasten: 3)

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.348
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Is 100%van puperteit. Dokter zei toenn ik 10was dat her wel weg gaat zoals ze altjnd zeggen
Ah oké, ik geloof je dan wel. Ik wil ook niet overkomen als hater of zo, objectief gezien vind ik de keuze van AAS gebruik gewoon questionable. Zoals ik al zei, net fysiek, nice bord spaghetti op je buik en veel succes met je wedstrijdambities ;)

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Waardering
1.365
Lengte
1m79
Twee mensjes hebben een meningsverschil. Vervolgens probeert het ene mensje het andere mensje te overtuigen van zijn/haar mening, door middel van argumenten, of door middel van drogredenen en verbale diarree als je @Ashbringer45 heet. Dit noemt men ook wel een discussie.
Als je nou net zoveel onzin zou lullen als dat je eet..

Arnold heeft een hartoperatie gehad.
Zijn chest was ook abnormaal :roflol:

Dutchmass18

Novice
Lid geworden
16 aug 2016
Waardering
85
Lengte
1m80
Massa
101kg
Vetpercentage
6%
Ah oké, ik geloof je dan wel. Ik wil ook niet overkomen als hater of zo, objectief gezien vind ik de keuze van AAS gebruik gewoon questionable. Zoals ik al zei, net fysiek, nice bord spaghetti op je buik en veel succes met je wedstrijdambities ;)
Bedankt man. En ja meningen etc verschillen allemaal.

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Waardering
6.355
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Bedankt man. En ja meningen etc verschillen allemaal.
Toen ik jouw leeftijd had en de eerste keer foto's met de meest sicke belichting op DBB postte dacht ook iedereen dat ik kuurde (srs). Nu ben ik nog nergens. Zie dat als moto-vatie dat het niet altijd goed hoeft te gaan en je ook dik en sterk kan worden.

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Waardering
1.365
Lengte
1m79
Ga je nu serieus argumenteren dat AAS niet slecht voor je gezondheid zijn, om vervolgens een eigen idee van gezondheid te hebben.

Gvd ben je christen ofzo?
Bas pls, discussie voeren op het internet

65075245150d45e1a2dc837a955a8c8d_400x400.png

Ashbringer45

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2013
Waardering
1.365
Lengte
1m79
ondertussen ben je wel flink rustled als mensen iets negatiefs zeggen.
Nah ben eerder de afgunst en haat tegen AAS gebruikers zat. Lokaas werkte goed iig, ik wist precies welke forumleden er gingen reageren :roflol:. Psychiatrie is een mooi vak.

Nootmuskaatje

True Natural
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Waardering
4.509
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Als we nou een apart topic maken om de gezondheid van een ander te beoordelen, dan kunnen we het hier bij de fysieken houden.

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.751
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Nah ben eerder de afgunst en haat tegen AAS gebruikers zat. Lokaas werkte goed iig, ik wist precies welke forumleden er gingen reageren :roflol:. Psychiatrie is een mooi vak.
discussiëren ook.

leuk die hur dur psychiatrie, maar die tag van jouw in het log van @diaephi zegt mij al dat je niet weet waarom ik reageer.

Bokito

Huge Freak
Lid geworden
17 apr 2012
Waardering
9.081
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hele topic wordt zo verneukt. @sanca ik zou lekker kaartjes gaan strooien :D.

Walnut

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2012
Waardering
1.348
Lengte
1m95
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Want afgunst hebben en objectief commenten is hetzelfde? Nog niet eens te spreken over 'haat.'
Jij raakt echt kant noch wal, hé? Misschien moet je even zelf zo'n dwangbuis aantrekken. :roflol:

Bovenaan