MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (41 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 35, Gasten: 6)

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Waardering
5.203
Lengte
1m87
Massa
120kg
Even los van het feit dat dit nogal een onzinverhaal is... Is er in nl nou echt een markt voor dit soort Q&A filmpjes? Zie dat dat hele kanaal er inmiddels mee vol staat en volgens mij is die gast ook wel redelijk bekend ofzo - alhoewel het een koekenbakker is - maar heb toch altijd een donkerbruin vermoeden dat die 'vragen' gewoon door henzelf zijn ingestuurd / ter plekke verzonnen.

lloydatoni

Monstrous Giant
Relnicht
Lid geworden
1 nov 2011
Waardering
6.810
Lengte
1m88
Massa
103kg
Vetpercentage
1%
Even los van het feit dat dit nogal een onzinverhaal is... Is er in nl nou echt een markt voor dit soort Q&A filmpjes? Zie dat dat hele kanaal er inmiddels mee vol staat en volgens mij is die gast ook wel redelijk bekend ofzo - alhoewel het een koekenbakker is - maar heb toch altijd een donkerbruin vermoeden dat die 'vragen' gewoon door henzelf zijn ingestuurd / ter plekke verzonnen.
Aan de views te zien wel. Hoewel het seminar van Dogan en Menzo Henselmans wel zo uitverkocht was.

Hoody

Massive Warrior
Lid geworden
12 aug 2010
Waardering
4.846
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Deze hele pagina :heart:

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.250
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Epic schouder training gehad, lekkere pomp in mijn schouders en vervolgens zie ik daar ook gewoon nog eventjes een adertje op mijn arm verschijnen. Weekend begint prima!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Flubberbuik:roflol:

Bovenaan