Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Brison

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2015
Waardering
1.364
Lengte
1m92
Ochtend gewicht rond de 105kg, vp al lang niet meer gemeten. Van bold geswitched naar deca, dan maar fluffy deze winter
20161026_230540.jpg

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
8.004
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Jij snapt de sport niet helemaal denk ik. Hopen dat iemand niet meedoet zodat je zelf hoger plaatst? Als je er zo in staat ben je wel sneu man. Verlies liever van 3 hele goede dan dat ik eerste word omdat er 3 bagger fysieken naast me staan. Je beste zelf maken is de essentie van bodybuilding, niet hopen dat er mindere deelnemers meedoen zodat je makkelijk je A titel hebt.

+1 ,real men talk,

zo zijn er ook nog veel mensen die trots zijn op kampioenschappen behaald in het amateurboksen ,

in sommige gewichtsklassen stond je 15 jaar geleden door gebrek aan tegenstanders meteen in de finale

ja, dan ben je een echte kampioen en zilver had je altijd (en dan op verjaardagen

stoer doen dat je ooit 2e bent geworden bij het boksen ):roflol:

bodybuilding in Nederland is net zo marginaal op wedstrijdgebied

kampioen in de c-klasse zegt mij niet zoveel met 4 of 5 deelnemers

doe het gewoon voor jezelf en hecht er niet teveel status aan

( in het land der blinden is een oog koning)

Laatst bewerkt:

Pillz

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
9 feb 2015
Waardering
10.789
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Ja borst en armen is drama man pfff. Ook moeite in het trainen van deze groepen.

Armen heb ik ook moeite mee.
Vooral triceps.

Sinds ik aparte dag neem voor armen gaat het wel beter. Heb jij die ook?

Nb. Zolang je armen niet achter lopen is het natuurlijk belachelijk om aparte dag voor armen te doen ;)

Mcmcmc

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
16 mrt 2012
Waardering
2.354
Vooral triceps.

Nb. Zolang je armen niet achter lopen is het natuurlijk belachelijk om aparte dag voor armen te doen ;)

Mijn rebound bulk heb ik al helemaal in elkaar gezet. Inclusief aparte armdag. gainsss

Dr X

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jun 2016
Waardering
1.528
Lengte
1m93
Massa
111kg
Vetpercentage
9%
Vooral triceps.

Heb ik met delts:( Heb een armomtrek van 48/49 cm maar mn delts lijken van een oud vrouwtje:( Krijg het niet echt voor elkaar om de focus op side delts te leggen. Lijk ze niet te kunnen targetten:(

doncorleone

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2007
Waardering
52
Hij hoeft zijn benen niet te scheren. Dat is verwijfd. Toen ik 15 jaar was heb ik mijn benen een aantal keer geschoren omdat ik er meer haar voor terug wilde hebben. Ik had een Chuck Norris film gezien, vandaar. Ik heb al vaker gemerkt dat hier rare dingen gebeuren op dbb. Men haalt elke dag een scheermes over het hele lijf?? Corleone smeerde elke dag oil of olaze op zijn gezicht om rimpeltjes (die er niet zijn) tegen te gaan? Ik weet gewoon de juiste manier niet om het te beschrijven, hoe verwijfd kun je zijn? DBB'ers, pull op yo girl panties.

ter verduidelijking: it wasn't me, ik smeer enkel pindakaas voor de abs

Bokito

Huge Freak
Lid geworden
17 apr 2012
Waardering
9.124
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Heb ik met delts:( Heb een armomtrek van 48/49 cm maar mn delts lijken van een oud vrouwtje:( Krijg het niet echt voor elkaar om de focus op side delts te leggen. Lijk ze niet te kunnen targetten:(
up the tren

Pillz

Colossal Veteran
Elite Member
Lid geworden
9 feb 2015
Waardering
10.789
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
8%

Ruilen? Mijn delts ownen me armen hard :(

psycomantje

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Waardering
2.477
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Damn mentos Nice fysiek

Conwa

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 sep 2007
Waardering
656
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
9 jaar geleden begonnen, max 3 keer per week en altijd natural geweest. 5 jaar lang ivm studie weinig getraind.. Afgelopen half jaar weer 3x per week.
Ben best trots en van plan om door te gaan op de huidige wijze. Zit nog veel meer in! 33j. 1.87m, 91 kg (Bench 110/Squat 150/DL 200)

Met filter
mlp5z8.png

Zonder filter
rlg8w2.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan