AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee hoor. Sommige houden beide handen niet eens bij het hoofd.

    Als je gaat sparren met iemand die beetje ervaring heeft en hij/zij ziet dat jij elke keer je dekking laat zakken bij een trap ben je hard de lul.
    Stoten blokken met je hoofd is niet zo fijn kan ik je vertellen uit ervaring :)
     
    Als je gaat sparren met iemand die beetje ervaring heeft en hij/zij ziet dat jij elke keer je dekking laat zakken bij een trap ben je hard de lul.
    Stoten blokken met je hoofd is niet zo fijn kan ik je vertellen uit ervaring :)

    Heb je een best waterhoofd als ze er dan bij kunnen
     
    Heb je een best waterhoofd als ze er dan bij kunnen

    Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.
     
    Als je gaat sparren met iemand die beetje ervaring heeft en hij/zij ziet dat jij elke keer je dekking laat zakken bij een trap ben je hard de lul.
    Stoten blokken met je hoofd is niet zo fijn kan ik je vertellen uit ervaring :)

    Als je snel en hard trapt kan niemand je stoten
     
    Als je snel en hard trapt kan niemand je stoten

    True, maar we zijn helaas niet allemaal buakaw.

    Nou ja ik niet dan. Daarom trapte ik ook nooit zo vaak naar het hoofd:D
     
    Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.
    +1
     
    Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.

    Chuck Norris ?
     
    Leef-tie nog...die fossiel...:p
     
    20161103_183731.jpg 20161103_183603.jpg

    20161103_183731.jpg


    20161103_183603.jpg
     
    Als je gaat sparren met iemand die beetje ervaring heeft en hij/zij ziet dat jij elke keer je dekking laat zakken bij een trap ben je hard de lul.
    Stoten blokken met je hoofd is niet zo fijn kan ik je vertellen uit ervaring :)

    Hier inderdaad ook altijd geleerd beide handen in dekking tijdens een trap ;)
     
    Nee joh. Is prima te doen. Zodra iemand roundhouse kick inzet kan je bv stap naar voren doen. Heeft trap geen effect en heb je opties zat.


    ook al zag je een hoge trap van Peter Aarts aankomen meer dan blokken kan je dan toch niet meer,

    bovendien een hoge trap komt nooit alleen ,altijd inleiden met een stootcombinatie of vanuit een blok counteren,


    meesterlijk was (van Bas Rutten destijds geleerd) om eerst 2 spetters van een lowkick te geven

    en daarna een hoge trap , altijd prijs hehehe

    of clinch , naar beneden trekken , 2 knietjes naar het hoofd , wegduwen hoge trap naar het koppie
     
    Een van mijn andere passies naast krachttraining. Vond het wel een mooie actiefoto!

    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    prachtige foto

    maar zou je voortaan die neger weg kunnen fotoshoppen ?

    want dat fappen met rechts en dan met mijn linkse hand die neger bedekken werkt niet zo fijn :grumble:
     
    Back
    Naar boven