XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (13 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 10, Gasten: 3)

StefanoDP

Novice
Lid geworden
4 dec 2016
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
90kg
Haha o my.. 5 jaar niet echt motiverend haha hopelijk snel al wat meer resultaat

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Waardering
16.842
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%

Roy020

Cool Novice
Lid geworden
7 nov 2016
Waardering
104
Lengte
1m89
Massa
88kg
Gewoon lekker bezig, vind het lastig een keuze te gaan maken... Of volledig richten op kracht en volgend jaar misschien podium op of volledig richten op het boksen en volgend jaar ring in te gaan offfff eerst podium volgend jaar en daarna volledig richten op boksen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien het podium opgaan, daar naast modellen werk?

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Waardering
3.559
Lengte
1m84
Gewoon lekker bezig, vind het lastig een keuze te gaan maken... Of volledig richten op kracht en volgend jaar misschien podium op of volledig richten op het boksen en volgend jaar ring in te gaan offfff eerst podium volgend jaar en daarna volledig richten op boksen.
Had jij niet iets meegemaakt waardoor je gedeelte verlamd was? Hoe is dat gevorderd? Lijkt me niet ideaal om dan competitie boksen te gaan doen?

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Had jij niet iets meegemaakt waardoor je gedeelte verlamd was? Hoe is dat gevorderd? Lijkt me niet ideaal om dan competitie boksen te gaan doen?

Klopt idd. Door een zuurstof tekort 6 jaar terug heb ik een hersenbeschadiging opgelopen. Daardoor linkszijdig verlamd geweest en daar nog steeds de restverschijnselen van.

Als je jezelf een keer van bovenaf heb zien liggen ga je heel anders leven. Ik leef met de dag, ik doe alles wat ik wil doen (wat mogelijk is natuurlijk heheh). Ik wil steeds mijn lichaam triggeren kijken hoever ik kan gaan voor het ermee stopt. Eerste bokslessen lag ik elke les wel eens op de grond (bij hoge druk in de hersenen val ik flauw) nu zijn er lessen dat dat niet gebeurt of dat mijn trainer me er doorheem kan praten hoe gaaf is dat. Ik heb geen idee hoe ik er volgend jaar bij loop maar als ik de kans krijg wil ik zeker een keertje in de ring vechten. Kan ik dat maar weer even mooi van mijn bucket list af strepen. En het zou een mooie beloning zijn voor al mijn harde werken.

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waardering
5.171
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Klopt idd. Door een zuurstof tekort 6 jaar terug heb ik een hersenbeschadiging opgelopen. Daardoor linkszijdig verlamd geweest en daar nog steeds de restverschijnselen van.

Als je jezelf een keer van bovenaf heb zien liggen ga je heel anders leven. Ik leef met de dag, ik doe alles wat ik wil doen (wat mogelijk is natuurlijk heheh). Ik wil steeds mijn lichaam triggeren kijken hoever ik kan gaan voor het ermee stopt. Eerste bokslessen lag ik elke les wel eens op de grond (bij hoge druk in de hersenen val ik flauw) nu zijn er lessen dat dat niet gebeurt of dat mijn trainer me er doorheem kan praten hoe gaaf is dat. Ik heb geen idee hoe ik er volgend jaar bij loop maar als ik de kans krijg wil ik zeker een keertje in de ring vechten. Kan ik dat maar weer even mooi van mijn bucket list af strepen. En het zou een mooie beloning zijn voor al mijn harde werken.

Maar dadelijk slaan ze je zo hard dat je nog meer hersenbeschadiging hebt...

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Waardering
16.842
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hebben jullie hoofdbescherming? Is dat voldoende?

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Waardering
3.559
Lengte
1m84

Goed dat het weer beter gaat!
Training en (eerste) wedstrijd is imo helemaal niet te vergelijken. Weet natuurlijk niet of het wat doet met de druk in je hersenen, maar kijk maar wat uit ;)

dannyz

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 jun 2010
Waardering
1.534
Lengte
1m92
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
100kg weer aangetikt :D

1zogrqh.jpg

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Goed dat het weer beter gaat!
Training en (eerste) wedstrijd is imo helemaal niet te vergelijken. Weet natuurlijk niet of het wat doet met de druk in je hersenen, maar kijk maar wat uit ;)

Ik ben er ook nog lang niet. Ben niet van plan volgende maand te gaan vechten.

Bovenaan