MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (52 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 44, Gasten: 8)

Mcmcmc

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
16 mrt 2012
Waardering
2.354
Ja ik weet het man. Het rare is dat ik altijd zon zieke pomp heb in borst, de gewichte opzich nog wel stijgen en ik de dag erna altijd spierpijn heb :(

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.250
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Ja ik weet het man. Het rare is dat ik altijd zon zieke pomp heb in borst, de gewichte opzich nog wel stijgen en ik de dag erna altijd spierpijn heb :(
Fucked up man! Er moet toch iets zijn dat werkt! Wat doe je nu ongeveer voor borst? Al eens overwogen meerdere keren per week aan te pakken?

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 sep 2006
Waardering
31.250
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Sick! Aders all over the place..dat wordt wat met nog een paar procent eraf!

Anoniem153499

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2016
Waardering
59
Lengte
1m76
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Dat doe je netjes in een jaar!

maar hoeveel jaar was niet serieus!

Om eerlijk te zijn: Een jaar lieg ik. Ik denk nu anderhalf/2 jaar echt serieus. En daarvoor een jaar aankloten. Ben wel van ver gekomen, een kilo of 51,2 met nu 79.

Kannonnen wat een schouders! Goede armen ook en een brute kop erbij!

Maar werk aan die borst Martijn! Dat weet je zelf vast ook, maar hij blijft toch wat achter IMO..

Krulbrah

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2012
Waardering
316
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Sick, succes.
Geen log voor laatste negen weken? wel benieuwd naar de aanpak in voeding, training, roids
Thanks man, heb op dit moment niet echt tijd/zin om alles voor een log bij te gaan houden man maar als je ergens benieuwd naar bent mag je gerust PM sturen.

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.718
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
oh lord die tattoo op je hand.

Jantje1990

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2014
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
16%
In April 3 jaar erop zitten qua training, half natty because creatine :p 1.85m @ 90Kg /18%
9HgCCa.jpg

lKs8q4.jpg

huguxQ.jpg

Davy W

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Waardering
128
Ik heb misschien wel een heel goede tip. Erik Wild (kan ook Eric Wild zijn) moet je maar even opzoeken op fb. Hij gebruikt een techniek die "plukken" noemt. Hij masseert eerst je "knopen" uit je borst en daarna "plukt" hij je vel van af de borstspier. Sibil Peeter "Oma" gaat elke zondag met haar jongens naar hem. Je eerste borsttraining na de massage moet je in het midden van je training stoppen omdat je borst zo een pomp heeft dat ze precies blijft groeien en door je vel gaat scheuren.

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Waardering
4.218
Lengte
1m82
Massa
76kg
Ik heb misschien wel een heel goede tip. Erik Wild (kan ook Eric Wild zijn) moet je maar even opzoeken op fb. Hij gebruikt een techniek die "plukken" noemt. Hij masseert eerst je "knopen" uit je borst en daarna "plukt" hij je vel van af de borstspier. Sibil Peeter "Oma" gaat elke zondag met haar jongens naar hem. Je eerste borsttraining na de massage moet je in het midden van je training stoppen omdat je borst zo een pomp heeft dat ze precies blijft groeien en door je vel gaat scheuren.
Klinkt gruwelijk :haar:

Davy W

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2014
Waardering
128
Ja pijnlijk zeker en vast, ik heb "strepen" "separatie" in men benen laten maseren door hem. Ongelooflijk pijnlijk maar super resultaat. Dat "plukken" doet hij ook dikwijls bij dames, om het het vet boven de onderste buikspieren weg te halen.

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Waardering
9.718
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
18%

Vent :roflol:

Bovenaan