MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (13 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 10, Gasten: 3)

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waardering
125
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
moet niet blond zijn voor mij. en ook niet knap. gewillig en gehoorzaam das belangrijker.
Blond was maar een idee. Ik deel je mening. Gewillig en gehoorzaam hoeft voor mij zelfs niet! Is leuk nog eens wat uitdaging.

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Waardering
5.005
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Even een serieuze vraag; zit jij op een gesloten inrichting?

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Waardering
553
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%
Leuk dat je bezorgt bent... kan ik je met iets helpen? Je wilt er zijn voor mij dus wat moet je? Ben handig op vele terreinen.
Ik hb wat video's gezien. Ik denk niet dat je een goeie judge bent als het gaat om goed in dingen zijn :)

darude0306

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 jul 2004
Waardering
6.332
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
> 50%
IK HEB WEER ZO'N TOPIC GEVONDEN!!!

:woot::woot::woot:

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Waardering
7.215
Lengte
1m64
Massa
74kg
Blond was maar een idee. Ik deel je mening. Gewillig en gehoorzaam hoeft voor mij zelfs niet! Is leuk nog eens wat uitdaging.
Hahahah neenee genoeg van vrouwen die een "uitdaging" zijn.

Gewillig en gehoorzaam daar kan je pas wat mee. Die kan je ook nog veel bijleren en ik bring ze graag wat bij :)

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waardering
125
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Ik heb me dat ook serieus afgevraagd. No joke. Vertel het ons eens Kenny, zit je in een gesloten inrichting?
Wie is ingesloten? Ingericht nee, ingesloten nee, uitgestrekte benen... ja.

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waardering
125
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%

Gewillig en gehoorzaam daar kan je pas wat mee. Die kan je ook nog veel bijleren en ik bring ze graag wat bij :)
Ok wat jij zegt wil ik ook wel eens proberen. :) Ik vind wel dat die vrouwen een gast gelijk u verdient hebben Johny.

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waardering
125
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Heb je kinderen of geen vrouw kunnen vinden van jouw superieure niveau?
Helaas moet ik het doen met veel voorgestelde maar afgewezen vrouwen tot nu toe. :( Ze hadden allemaal wel iets leuks hoor. :) Alleen een beetje onzeker.

Maar dat begrijpen we allemaal vast wel al eens zo nu en dan.

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Waardering
553
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%

Gast je bent 1.50 meter. Kap met steeds te doen alsof je een of andere player bent. Je komt net boven de gemiddelde eetkamer tafel uit.

Wie is ingesloten? Ingericht nee, ingesloten nee, uitgestrekte benen... ja.
Wordt het niet eens tijd om jezelf eens te laten onderzoeken, Kenny. Of is dat al gebeurd?

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waardering
125
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Gast je bent 1.50 meter. Kap met steeds te doen alsof je een of andere player bent. Je komt net boven de gemiddelde eetkamer tafel uit.

Wordt het niet eens tijd om jezelf eens te laten onderzoeken, Kenny. Of is dat al gebeurd?
Pfff je gaat de foute richting uit... hoe hoger je die tafel zet hoe kleiner ik wordt uiteraard. Bedankt hoor kleine broer. ;)

Afgewerkt als je het mij vraagt.

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Waardering
7.215
Lengte
1m64
Massa
74kg

Jij kan zeggen wat jij wil. Ik weet wel wat ik deze avond ga doen en dat is niet onder de eetkamer rennen . En de komende avonden ook. En niet met dezelfde :) En neen ik moet niet betalen :)

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Waardering
125
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Jij kan zeggen wat jij wil. Ik weet wel wat ik deze avond ga doen en dat is niet onder de eetkamer rennen . En de komende avonden ook. En niet met dezelfde :) En neen ik moet niet betalen :)
Hehe, hopla! Gezeteld zijt ge! Schol! Ja zo op een dutsche bodyfcking forum zitten daar leert ge nog wat. :) School is erg grappig in mijne tijd!

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Waardering
553
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%
Heb je iemand met een fetish gevonden :)? Good for you.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
13.725
Lengte
1m82
Massa
92kg
Alle @Seth Carnett haters zouden eens op zijn YT kanaal een paar van zijn filmpjes moeten bekijken, dan begrijp je hem een heel stuk beter.

Bovenaan