MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 1, Gasten: 0)

sjorsdoren94

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 dec 2013
Waardering
275
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Waarom cutten? Zomer is al voorbij, vet% is laag zat gewoon lekker doorbulken.
vindt mezelf te dik zijn als ik me buikspieren niet aanspan zie je een oceaan van vet. :roflol:
dat zomer en winter gedoe doe ik niet aan :P
en zonder pomp ziet het er een stuk minder strak uit :huilen:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
vindt mezelf te dik zijn als ik me buikspieren niet aanspan zie je een oceaan van vet. :roflol:
dat zomer en winter gedoe doe ik niet aan :P
en zonder pomp ziet het er een stuk minder strak uit :huilen:
In de winter draait het er om hoe je er met kleren aan uit ziet, of loop je in winter zonder kleren rond? :roflol:

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.864
Beetje onzin imo om in seizoenen te denken. Als je jezelf te dik vindt moet je gewoon cutten. Ongeacht hartje winter.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.943
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Beetje onzin imo om in seizoenen te denken. Als je jezelf te dik vindt moet je gewoon cutten. Ongeacht hartje winter.
De meeste dikke mensen hebben ook meerdere seizoenen nodig om af te vallen, anders blijven ze dik.

darude0306

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
29 jul 2004
Waardering
6.332
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
> 50%

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Zo hoog is zijn vet percentage niet?:scratch:

En zon kerel die ik ken is nog schraler dan mij en die is al een half jaar aan het cutten. Weegt nu 67 kilo @ 185 cm. Hij vindt zichzelf te dik, please aware me hoe het bevorderlijk voor zijn fysiek is om nu te gaan cutten? :roflol:

Tuurlijk het kan wel maar als je er volgende zomer met meer massa en droger bij wilt lopen kan die beter bulken, of niet?

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Waardering
7.215
Lengte
1m64
Massa
74kg

En zon kerel die ik ken is nog schraler dan mij en die is al een half jaar aan het cutten. Weegt nu 67 kilo @ 185 cm. Hij vindt zichzelf te dik, please aware me hoe het bevorderlijk voor zijn fysiek is om nu te gaan cutten? :roflol:

Tuurlijk het kan wel maar als je er volgende zomer met meer massa en droger bij wilt lopen kan die beter bulken, of niet?
De concentratiekamp look is terug in.

Bokito

Huge Freak
Lid geworden
17 apr 2012
Waardering
8.918
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Het heeft gewoon geen zin om met een hoger vet% dan 12 te gaan bulken

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.864
De meeste dikke mensen hebben ook meerdere seizoenen nodig om af te vallen, anders blijven ze dik.
Not sure of je op mij doelt, maar lijkt me verstandiger om een twee seizoenen goed te cutten zodat je daarna af kan met minicuts.

Subjectief blijkbaar, z'n vet percentage is niet heel hoog maar er is ook niet veel ruimte om te bulken. Als hij nu gaat bulken kan hij straks minimaal een week of twintig gaat cutten, waar niemand op te wachten want je staat gewoon stil.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.943
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Not sure of je op mij doelt, maar lijkt me verstandiger om een twee seizoenen goed te cutten zodat je daarna af kan met minicuts.
Doelde niet op jou (srs). Maar is helaas nu eenmaal zo voor de meeste dikke mensen.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Met leanbulken hoef je toch niet per definitie veel vet aan te zetten?

Bovenaan