XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Zijn die witte vegen een teken van narcisme? :trollface:

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
16.324
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
@MissNuke lekkerding!

Heb je niet ergens tijd/zin om een logje te beginnen? Ik ben zo benieuwd naar wat je allemaal doet en hoe :engel:

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
@MissNuke lekkerding!

Heb je niet ergens tijd/zin om een logje te beginnen? Ik ben zo benieuwd naar wat je allemaal doet en hoe :engel:
De zin is er wel. Tijd.. dat is nog wel eens een dingetje.. heb te kort daarvan :D.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.266
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Tijd om te trainen hebben jullie allebei; ga een keer samen trainen :dunno:

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
16.324
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
De zin is er wel. Tijd.. dat is nog wel eens een dingetje.. heb te kort daarvan :D.
True.. wie niet.. Je zou iig mij als die hard volger hebben :roflol:

Tijd om te trainen hebben jullie allebei; ga een keer samen trainen :dunno:
Is idd ook al eens ter sprake gekomen :D Nadeel is alleen dat MissN helemaal in het kopje van Noord Holland woont, als ik het me goed herinner, en wij helemaal aan de andere kant :P Dus ook in dat opzicht moet er maar net tijd zijn om "even" een keer te trainen.. Oh well. :D

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.266
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Samen trainen met Skype dan? :dunno:

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
True.. wie niet.. Je zou iig mij als die hard volger hebben :roflol:

Is idd ook al eens ter sprake gekomen :D Nadeel is alleen dat MissN helemaal in het kopje van Noord Holland woont, als ik het me goed herinner, en wij helemaal aan de andere kant :P Dus ook in dat opzicht moet er maar net tijd zijn om "even" een keer te trainen.. Oh well. :D
Misschien dat ik wat meer qua inhoud van mijn trainingen op insta ga zetten. Ik hou geen papiertje bij met gewicht en oefeningen etcetc. Ik doe alles op gevoel en op wat ik die dag aan kan. De ene week pak ik bvb 70 kg op seated row en andere week als ik mega last heb 20kg lichter.. zit niet echt een logica in voor de meeste mensen. Maar voor mij werkt het.

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
2 dec 2012
Waardering
16.324
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Misschien dat ik wat meer qua inhoud van mijn trainingen op insta ga zetten. Ik hou geen papiertje bij met gewicht en oefeningen etcetc. Ik doe alles op gevoel en op wat ik die dag aan kan. De ene week pak ik bvb 70 kg op seated row en andere week als ik mega last heb 20kg lichter.. zit niet echt een logica in voor de meeste mensen. Maar voor mij werkt het.
Zou ik iig interessant vinden! Mooie manier van trainen ook, dat werkt toch het beste denk ik.. En aan je fysiek te zien werkt het idd :D

Bovenaan