Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waardering
5.171
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Gister mcdonalds, kebab, pizza en nog keer mcdonalds :o

Had zelfs shake mee genomen, staat die kerel me aan te kijken alsof mongool ben bij de mcdonalds omdat melk wilde :roflol:

Beetje pussy dat je niet clean aan je kcal kan komen.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Dat had ik vroeger ook. Tot na de zwangerschap.. als ik nu ga leven zoals ik vroeger deed.... dan word ik obese ben ik bang..

Nu moet ik ook zeggen dat mcdrek me weinig meer doet sws fastfood.. zo aan je kcal komen is natuurlijk ook niet best..

Ja ik kan niet zwanger worden :p

Sowieso heb ik ook niet echt veel met fastfood, het is meer gemak dan dat het lekker is ofzo.

Beetje pussy dat je niet clean aan je kcal kan komen.

Dus als je je rijst en kip in blender flikkert en er een kipnugget vormpje van maakt is het gelijk niet meer clean? :trollface:

Ik eet gewoon waar ik zin in heb en wat ik tot mijn beschikking heb. Eet zo clean mogelijk maar 4500 kcal per dag weg stouwen met onregelmatige school/werk tijden is soms niet te doen. Mcdonalds + shake is easy 2k kcal :p

flexx123

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waardering
5.171
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Clean aan je kcal komen, is dan ook geen issue als je amper 70 kg weegt :trollface:

Ik eet met gemak 4500kcal clean per dag als het moet, maar zit pas op 4000.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84

Ik heb nooit honger en van brood bijvoorbeeld moet ik kotsen, srs :o krijg dat niet door mijn strot heen, dus als ik dan hele dag op de weg zit is mcdonalds + weight gainer shake een prima oplossing voor mij. Heb wel geprobeerd koude rijst enz mee te nemen maar dan zit ik echt te force feeden, kom ik niet aan mn kcal en raak gedemotiveerd.

Ben overigens niet van plan om naar mcdonalds ofzo te gaan als ik ooit genoeg massa heb om te cutten :roflol:.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.790
Lengte
1m74

Jij zit dan ook aan de AAS en dan heb je sowieso meer honger :trollface:

Effe serieus: 4500-5000 kcal clean eten is netjes en niet zo gemakkelijk om dat weken aan 1 stuk te doen.

Ik denk dat jij een super fysiek hebt als je een goede cut zou doen, eventueel chemisch ondersteund... :P De massa is sowieso al aanwezig!

Pren

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jun 2014
Waardering
2.738
Ik eet tegenwoordig zo'n 5300 kcal per dag. Dat is niet te doen als je clean eet. Althans, het kan wel. Maar als je vaak met tegenzin eten naar binnen moet duwen, is de lol er gauw vanaf. Dan maar niet clean eten. Is sowieso veel fijn qua flexibiliteit en voor smaak ook. Al is dat laatste natuurlijk persoonlijk.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84

Effe serieus: 4500-5000 kcal clean eten is netjes en niet zo gemakkelijk om dat weken aan 1 stuk te doen.

Ik zit ook aan de aas, elke avond raak ik even dat potje aan :trollface:

4500 is in principe best makkelijk, gewoon weight gainer shake na elke maaltijd achterover gooien :p

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.790
Lengte
1m74
Ik zit ook aan de aas, elke avond raak ik even dat potje aan :trollface:

4500 is in principe best makkelijk, gewoon weight gainer shake na elke maaltijd achterover gooien :p

Ja maar je kan dan discuteren of weight gainer 'clean' is :)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Ik eet tegenwoordig zo'n 5300 kcal per dag. Dat is niet te doen als je clean eet. Althans, het kan wel. Maar als je vaak met tegenzin eten naar binnen moet duwen, is de lol er gauw vanaf. Dan maar niet clean eten. Is sowieso veel fijn qua flexibiliteit en voor smaak ook. Al is dat laatste natuurlijk persoonlijk.

Dit dus, sowieso wat gaat het voor verschil maken voor je fysiek of je nu kip met rijst eet of 2 bakjes kipnuggets. Als je verder gewoon genoeg normaal eten eet zou het ook niet eens perse ongezond moeten zijn.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Ja maar je kan dan discuteren of weight gainer 'clean' is :)

Ja wilde het niet zeggen om geen discussie daar over te krijgen :roflol:

Imo is suiker in vloeibare vorm t enige wat ‘niet clean’ is.

Alle andere zooi kun je gewoon eten als je zorgt dat je gewoon je voedingsstoffen binnen krijgt.

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.779
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%

Ik denk dat jij een super fysiek hebt als je een goede cut zou doen, eventueel chemisch ondersteund... :P De massa is sowieso al aanwezig!
4500-5000 clean niet te doen weken? wtf is dit voor onzin :roflol:

na 8 weken 6k+ begint het wel eens wat te worden maar 4500-5000? dat zijn iig voor mij 3 appels en een banaan daarop heb ik nog honger clean

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Ik heb nooit honger en van brood bijvoorbeeld moet ik kotsen, srs :o krijg dat niet door mijn strot heen, dus als ik dan hele dag op de weg zit is mcdonalds + weight gainer shake een prima oplossing voor mij. Heb wel geprobeerd koude rijst enz mee te nemen maar dan zit ik echt te force feeden, kom ik niet aan mn kcal en raak gedemotiveerd.

Ben overigens niet van plan om naar mcdonalds ofzo te gaan als ik ooit genoeg massa heb om te cutten :roflol:.

Yup een echte man... miepkont ghehehe

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
4500-5000 clean niet te doen weken? wtf is dit voor onzin :roflol:

na 8 weken 6k+ begint het wel eens wat te worden maar 4500-5000? dat zijn iig voor mij 3 appels en een banaan daarop heb ik nog honger clean

Magische woordje, persoonsafhankelijk.

Ik heb nooit honger, eet zo zonder problemen paar dagen niets :o zo heeft iedereen zijn lichamelijke voordelen/nadelen.

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.779
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Magische woordje, persoonsafhankelijk.

Ik heb nooit honger, eet zo zonder problemen paar dagen niets :o zo heeft iedereen zijn lichamelijke voordelen/nadelen.
alles rekt :jk:

• Like
Waarderingen: 040B

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Yup een echte man... miepkont ghehehe

:roflol: Ik krijg last van kokhalsreflexen als ‘niet lekker’ eten in mijn mond stop. Als gestressed ben krijg ik sowieso niks naar binnen :o . Daarom lukte het nooit fatsoenlijk aan te komen, altijd als de 80 kilo bereik gebeurt er wel wat waardoor 2 weken lang met moeite 2k kcal per dag naar binnen kan stouwen. :sad:

Bovenaan