XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto (4 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 2, Gasten: 2)

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
:roflol: Ik krijg last van kokhalsreflexen als ‘niet lekker’ eten in mijn mond stop. Als gestressed ben krijg ik sowieso niks naar binnen :o . Daarom lukte het nooit fatsoenlijk aan te komen, altijd als de 80 kilo bereik gebeurt er wel wat waardoor 2 weken lang met moeite 2k kcal per dag naar binnen kan stouwen. :sad:
Ik heb ook wel eens kokhalzend zitten eten.. dat mijn bord nog voor de helft vol was en mijn maag al aangaf vol te zijn.. maargoed.. waar een wil is.. sws ben ik erg beperkt in het "makkelijk" eten buiten de deur (veggie) wel weer een stok achter de deur om altijd eten te maken en mee te nemen als ik op pad ga. Ik ben er wel van overtuigd dat "clean eten" altijd beter is dan fastfood de vergelijking dat het hetzelfde zou zijn vind ik bs maar ik kijk dan ook wel even verder als kcal en de verdeling daarvan... en denk ook dat dat op langer termijn terug te zien is wbt gainen. Maargoed.. genoeg srs... succes iig.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Ik heb ook wel eens kokhalzend zitten eten.. dat mijn bord nog voor de helft vol was en mijn maag al aangaf vol te zijn.. maargoed.. waar een wil is.. sws ben ik erg beperkt in het "makkelijk" eten buiten de deur (veggie) wel weer een stok achter de deur om altijd eten te maken en mee te nemen als ik op pad ga. Ik ben er wel van overtuigd dat "clean eten" altijd beter is dan fastfood de vergelijking dat het hetzelfde zou zijn vind ik bs maar ik kijk dan ook wel even verder als kcal en de verdeling daarvan... en denk ook dat dat op langer termijn terug te zien is wbt gainen. Maargoed.. genoeg srs... succes iig.
Ligt aan welke definitie je aan clean geeft, over het algemeen zijn (zoals tren al zei) weight gainers geaccepteerd als ‘clean’ eten. Terwijl er misschien nog wel minder micronutritiens in zitten dan in een big mac.

Overigens ga ik wel echt kotsen als ik ga force feeden :roflol: dus dan kies ik liever voor iets wat wel verdraagbaar is.

Mn ex schaatst op nk niveau en die at echt gewoon nooit groente dus in hoeverre het nou echt uit maakt of je knetter veel groente naar binnen loopt te stouwen.

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Waardering
13.967
Geen kip met rijst eten maar pasta met relatief weinig vulume (spaghetti bijvoorbeeld) icm. half om half gehakt en een goed sausje met wat kaas. Easy 1000+- kcal als het niet meer, en ook nog eens clean approved.

En ja, groente vermijden als je toch clean wilt eten op een hoog calorie aantal maar geen eetlust hebt.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.790
Lengte
1m74
4500-5000 clean niet te doen weken? wtf is dit voor onzin :roflol:

na 8 weken 6k+ begint het wel eens wat te worden maar 4500-5000? dat zijn iig voor mij 3 appels en een banaan daarop heb ik nog honger clean
Rustig bro, ik zeg niet dat het niet te doen is maar wel dat het niet zo eenvoudig is (toch een duidelijk verschil lijkt mij). Daarmee doel ik op de gemiddelde DBB'er, het is geweten dat jij een berg clean eten kan verzetten + jouw fysiek vraagt ook meer kcal dan iemand van pakweg 80-85 kg ;)

Laatst bewerkt:

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
13.752
Lengte
1m68
Rustig bro, ik zeg niet dat het niet te doen is maar wel dat het niet zo eenvoudig is (toch een duidelijk verschil lijkt mij). Daarmee doel ik op de gemiddelde DBB'er, het is geweten dat jij een berg clean eten kan verzetten + jouw fysiek vraagt ook meer kcal dan iemand van pakweg 80-85 kg ;)
Het is ook maar wat je gewend bent... ik ben helaas redeljk verplicht clean te eten.. (lactose/glutenintolerant en pinda allergie) en als je het gewoon opbouwt kan je prima clean 4000-4500 kcal wegwerken. Zelfs als lichtgewicht vrouw... :o

TallAndSmal

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Waardering
909
Lengte
1m90
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
:roflol: Ik krijg last van kokhalsreflexen als ‘niet lekker’ eten in mijn mond stop. Als gestressed ben krijg ik sowieso niks naar binnen :o . Daarom lukte het nooit fatsoenlijk aan te komen, altijd als de 80 kilo bereik gebeurt er wel wat waardoor 2 weken lang met moeite 2k kcal per dag naar binnen kan stouwen. :sad:
Dus jij gebruikt al jarenlang AAS en weegt nog geen 80 kg?

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Ligt aan welke definitie je aan clean geeft, over het algemeen zijn (zoals tren al zei) weight gainers geaccepteerd als ‘clean’ eten. Terwijl er misschien nog wel minder micronutritiens in zitten dan in een big mac.

Overigens ga ik wel echt kotsen als ik ga force feeden :roflol: dus dan kies ik liever voor iets wat wel verdraagbaar is.

Mn ex schaatst op nk niveau en die at echt gewoon nooit groente dus in hoeverre het nou echt uit maakt of je knetter veel groente naar binnen loopt te stouwen.

Het gaat al fout bij het stukje ''sowieso wat gaat het voor verschil maken voor je fysiek of je nu kip met rijst eet of 2 bakjes kipnuggets''.. mag toch hopen dat je aan het trollen bent... Niets komt gemakkelijk in het leven... beetje discipline en karakter zal niet verkeerd zijn ipv dat zielige gedoe... zie gedrag van een 16jarige.. ga je geen buffel mee worden..

En ik heb het niet alleen over groente.. maar dat is natuurlijk het beeld wat mensen hebben bij mensen die vegetarisch zijn ;)

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.790
Lengte
1m74
Somehow vind ik dat lastig te geloven.
Ik herinner me dat hier vroeger een lid was (red ofzo) die ook al meerdere kuurtjes had gedaan (zelfs HGH als ik het me goed herinner) en ook amper 80kg ofzo woog... En die was ook niet shredded.

Conclusie: AAS gebruiken levert je niet zomaar een fantastische fysiek op. Dat kost bloed zweet en tranen maar niet iedereen begrijpt dat :)

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.266
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ik herinner me dat hier vroeger een lid was (red ofzo) die ook al meerdere kuurtjes had gedaan (zelfs HGH als ik het me goed herinner) en ook amper 80kg ofzo woog... En die was ook niet shredded.

Conclusie: AAS gebruiken levert je niet zomaar een fantastische fysiek op. Dat kost bloed zweet en tranen maar niet iedereen begrijpt dat :)
Je vergeet eten, trainen, slapen :p

mattie079

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jan 2016
Waardering
269

Geloof dat de meningen daarover verdeeld zijn op dit forum door alle natty's XD

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Waardering
5.005
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%

Het zorgt wel, mits de rest on point is, voor een vele malen snellere groei dan je natty ooit gaat halen.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.790
Lengte
1m74
Het zorgt wel, mits de rest on point is, voor een vele malen snellere groei dan je natty ooit gaat halen.
Natuurlijk maar om het on point te hebben moet je een even grote inspanning leveren dan iemand die natty traint, het loont gewoon meer de moeite.

Een uitzondering is misschien tijdens een eerste kuur, je lichaam reageert daar heel goed op waardoor je op pakweg 75% inspanning nog steeds zal groeien.

In latere kuurtjes ga je niet meer groeien als je niet 100% je best doet, onderhouden van je massa zal wel gemakkelijker gaan.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Waardering
43.598
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ik denk dat jij een super fysiek hebt als je een goede cut zou doen, eventueel chemisch ondersteund... :P De massa is sowieso al aanwezig!
Ik denk ook wel dat er iets moois onder het laagje zit maar ik heb niet meteen de ambitie om te gaan cutten, al moet het vetpercentage natuurlijk niet té zeer uit de hand gaan lopen, buff is goed, obees niet zo. Al zal iemand zoals Marvin bv. dit al wel obees vinden :P

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Waardering
6.790
Lengte
1m74
Ik denk ook wel dat er iets moois onder het laagje zit maar ik heb niet meteen de ambitie om te gaan cutten, al moet het vetpercentage natuurlijk niet té zeer uit de hand gaan lopen, buff is goed, obees niet zo. Al zal iemand zoals Marvin bv. dit al wel obees vinden :P
Ah Marvin, die is al lang niet natty meer ;)

:trollface:

Bovenaan