Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto (26 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 22, Gasten: 4)

mucci

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Waardering
3.363
Lengte
1m79
Massa
96kg
pompen dat eten!!
Op cruise dose en de calorieën die ik nu nuttig ben in tegen de volgende blast moddervet:roflol: eerste maal dat ik ook een zwangere buik heb van al die rijst

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.640
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Op cruise dose en de calorieën die ik nu nuttig ben in tegen de volgende blast moddervet:roflol: eerste maal dat ik ook een zwangere buik heb van al die rijst
ik ben op een food binge atm :(

Brad_96

Cool Novice
Lid geworden
10 jan 2017
Waardering
1.013
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:

MissNuke

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 nov 2012
Waardering
5.664
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
23%
Je mag wel aan je foto skils werken, zo zien we alleen die buffe dude die voor je zit te flexen.
Vandaag die ''dude'' even weg gestuurd zodat ik de klassieke fitGIRL pose voor je kon uitvoeren. Het duurde even voor ik de juiste hoek had gevonden (want ja ik heb eigenlijk helemaal geen bil) en die tricep... tjah niet alles kan fitgirl zijn sry:roflol:... ik hoop wel dat ik mijn ''dude'' reputatie beetje kwijt ben nu.. was/ben er toch wel even goed kapot van :rolleyes:

1539vs3.gif

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Waardering
2.355
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Vandaag die ''dude'' even weg gestuurd zodat ik de klassieke fitGIRL pose voor je kon uitvoeren. Het duurde even voor ik de juiste hoek had gevonden (want ja ik heb eigenlijk helemaal geen bil) en die tricep... tjah niet alles kan fitgirl zijn sry:roflol:... ik hoop wel dat ik mijn ''dude'' reputatie beetje kwijt ben nu.. was/ben er toch wel even goed kapot van :rolleyes:

1539vs3.gif
Is dat echt of zijn dat reet protheses ?

vntl

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Waardering
18.640
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%

1539vs3.gif
Eerste witte ridder post maar maken dan..

Damnnnnnnnn die booty :heart:

ijzer

Ecto
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 apr 2006
Waardering
1.018
Lengte
1m76
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%

1539vs3.gif
Nice

Bovenaan