MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto (6 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 3, Gasten: 3)

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
25.266
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Omdat ik dat wil! En ja je weet het natuurlijk beter dan mijn coach! chapeau voor jou! Omdat? Ik naturel ben?
Het is een beginnerswedstrijd en geloof niet dat er dames zijn die totaal niet trainen of dieeten. Jammer dat er zulke conclussiws worden getrokken naar aanleiding van een wedstrijd iedereen werkt er even hard voor. En ja bij de ene gaat het niet zo snel dan bij de andere.
Ik heb zowel niks van Floor gehoord als van jerry, ik ga gewoon nog ff tijdje doorbouwen voor een beter fysiek, en niks met roidrages te maken. Wat ik ook al 100 keer met jou besproken heb naturel kom je tot Een bepaald punt en dan kan zeggen bikini maar ben gewoon de enige naturel bodyfitness atleet op t podium
Daarom lijk ik klein maar naast de bikinis ben ik te groot
Volgens mij is mijn coach ook nog steeds bondcoach
You've just unlocked a whole other level of "going full retard"

Well done :thumbs:

TallAndSmal

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Waardering
909
Lengte
1m90
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
Ff offtopic maar heeft iemand de uitslagen van de SAP cup al ergens gezien? In de Junioren C stond een gozer die echt retarded groot was voor een Junior.

FREAKJAM

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2015
Waardering
2.470
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Ff offtopic maar heeft iemand de uitslagen van de SAP cup al ergens gezien? In de Junioren C stond een gozer die echt retarded groot was voor een Junior.
Ja, die was huge :D

Bovenaan