Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto (3 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 2, Gasten: 1)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Ik heb het geprobeerd dat bikini en ik ondervond drie problemen.
1. Ik had teveel mannelijke trekjes, met name dat lomp lopen op hakjes.
2. Aan weeszijde staken mijn ballen uit het minuscule broekje.
3. En mijn haar is iets te kort.

Benen missen meer dan enkel definitie.
Meest waarschijnlijk is een te stugge Fasia.
Dus mijn stap in 2018 is regelmatig Kill Bill bezoeken voor een massage. En natuurlijk trainen als een mother fucker.
Je moet gewoon je pik en ballen naar achter drukken en dan je benen over elkaar doen :trollface:

pescatore

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Waardering
553
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
48%
Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.
Je snapt dat dit een forum is toch? Mensen reageren dan op de inhoud van je posts. Dat is zeg maar het hele idee. Of mensen je dan kennen is niet echt relevant.

Mensen die je shit liken kennen je overigens ook niet. Daar ga je dan wel op in. Mis ik ergens wat logica? Misschien is het een goed idee je wat meer te omringen met mensen die wat eerlijker zijn in je snuit, in plaats van alleen maar Pavlov te reageren op alles dat je leuk vindt en meteen uit de bocht te vliegen als "mensen die je niet kennen" wat lichte kritiekpuntjes aandragen.

Hans_i

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 sep 2016
Waardering
2.059
Lengte
1m91
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Grapje grapje :P.

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Waardering
7.223
Lengte
1m80
Massa
96kg
Mijn argument dat hij bondscoach was bedoeld op Jannes zijn, argument dat het misschien handig was om naar de mening van mevrouw van der putten bondscoach van de ifbb te luisteren.
Vind het erg jammer dat jullie mij zien als raar of What ever. En de mening van miss nuke is heb met haar Wel een issue gehad. Verder ga ik niet in op de nagatieve commentaren van iedereen die mij niet eens kent. Jammer dat jullie gelijk een oordeel klaar hebben en eigenlijk het topic niet eens goed lezen. Want we wordt gereageerd op dingen waarvan de helft niet gelezen wordt.
En ben van ver gekomen om zo in mijn lijf te zitten en ja als er dan commentaar wordt gegevn gek he ? Dat ik dan zo reageer ik heb er kneiterhard voor gewerkt.
Bijzonder geslaagd charme offensief! :roflol:

Helemaal loco worden om een heel normaal gestelde vraag en dan zielig doen om al die boze mensen die dat niet pikken.

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Waardering
7.223
Lengte
1m80
Massa
96kg
Zo bedankt ik zie enkel blauwe vlekken.

Ik doe ook mee aan wedstrijden en heb duidelijk wel de behoefte aan eerlijke feedback. En dan wel netjes natuurlijk, ben ook een mens met gevoelens.
Overigens zijn mijn gevoelens niet van rijstpapier dus ik kan wel wat hebben.

En als er al mensen zijn die eerlijke feedback willen geven over mijn benen. :sad: Ik weet het en werk er ook hard aan.
162iw1.jpg
Ik vind het supernetjes, Ron. Maar dat komt ook omdat ik weet hoeveel werk je ervoor hebt verzet de laatste tijd. Ik heb verder maar weinig verstand van wedstrijd BB-ing, dus mijn oordeel is misschien niet de beste.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
Bijzonder geslaagd charme offensief! :roflol:

Helemaal loco worden om een heel normaal gestelde vraag en dan zielig doen om al die boze mensen die dat niet pikken.
Ik vind dat ze wel gelijk heeft, gewoon normaal doen tegen haar jongens

funny-angry-turtle-come-at-me-bro.jpg

Ano_87987

Huge Freak
Lid geworden
20 feb 2011
Waardering
2.212
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Ik vind het supernetjes, Ron. Maar dat komt ook omdat ik weet hoeveel werk je ervoor hebt verzet de laatste tijd. Ik heb verder maar weinig verstand van wedstrijd BB-ing, dus mijn oordeel is misschien niet de beste.
Thanks.

Vieze jij

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
3 okt 2012
Waardering
7.964
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
wat een gedoe om 3 x niks,waar praten we eigenlijk over ?

een nobody die voor de 1e keer een beginnerswedstrijd heeft gedaan :roflol:

(ik moet @pescatore toch gelijk geven in veel dingen die hij zegt over BB en dan met name de wedstrijdvariant)

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Waardering
4.147
Lengte
1m84
wat een gedoe om 3 x niks,waar praten we eigenlijk over ?

een nobody die voor de 1e keer een beginnerswedstrijd heeft gedaan :roflol:
Ze is gespierder dan mij en kijk hoeveel aandacht ik krijg :roflol:

Bovenaan