MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vroeg me alleen af waarom ze niet mij maar diverse mensen op internet ging lastig vallen met een foto van mij en de vraag of ik naturel was en nog meer ander gezeik...

Euh, serieus? Hoe kom je daar achter dan?
 
Dit soort gezeik was echt het hele weekend gaande op die sap cup. Zat bij het ontbijt naast een paar ‘bodybuilders’ die letterlijk op alles en iedereen liepen te haten en waarschijnlijk ook op elkaar als de ander er niet bij was geweest. Hatelijk wereldje (ongetwijfeld niet iedereen).

voelde me er wel thuis
 
Dit soort gezeik was echt het hele weekend gaande op die sap cup. Zat bij het ontbijt naast een paar ‘bodybuilders’ die letterlijk op alles en iedereen liepen te haten en waarschijnlijk ook op elkaar als de ander er niet bij was geweest. Hatelijk wereldje (ongetwijfeld niet iedereen).

voelde me er wel thuis

Zo een mensen zitten overal.
 
ik werd uitgelachen op de sap 2015 :(
 
Dit soort gezeik was echt het hele weekend gaande op die sap cup. Zat bij het ontbijt naast een paar ‘bodybuilders’ die letterlijk op alles en iedereen liepen te haten en waarschijnlijk ook op elkaar als de ander er niet bij was geweest. Hatelijk wereldje (ongetwijfeld niet iedereen).

voelde me er wel thuis

Dat heb je bij iedere sport. Dit gebeurt door mensen die een heel laag eigenwaarde hebben.:dunno:

Ik vind het mooi dat diverse mensen meedoen aan een wedstrijd. Ik moet wel slikken als ik monsters tegenkom in mijn klasse.
Tijdens de Atlas stond er een Kevin Levrone lookalike in mijn lineup. En ik stond naast hem tijdens de quarterturns, verplichte poses en de 1e callout.
Maar man wat heb ik daarvan genoten, is best geweldig om naast iemand te staan die niet veel later deelneemt aan een WK. :thumbs:
 
Dat heb je bij iedere sport. Dit gebeurt door mensen die een heel laag eigenwaarde hebben.:dunno:

Ik vind het mooi dat diverse mensen meedoen aan een wedstrijd. Ik moet wel slikken als ik monsters tegenkom in mijn klasse.
Tijdens de Atlas stond er een Kevin Levrone lookalike in mijn lineup. En ik stond naast hem tijdens de quarterturns, verplichte poses en de 1e callout.
Maar man wat heb ik daarvan genoten, is best geweldig om naast iemand te staan die niet veel later deelneemt aan een WK. :thumbs:

Ik heb wel 't idee dat het bij bodybuilding erger is dan bij strongman/PL. Vond de sfeer bij die onderdelen een stuk gemoedelijker.
 
Er is gewoon veel meer haat en nijd bij dat bb. Dat is in elk geval wat mij opvalt als ik het vergelijk met pl of strongman. Dat is het mooie aan zo’n evenement dat je al die takken van sport en al die verschillende figuren tegelijkertijd ziet
 
btw die lookalike is Hassan Benmestoura een hele aardige gozer uit België. :thumbs:
 
Back
Naar boven