MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Nou, laat ik dan ook maar eens de ballen hebben om hier iets te plaatsen...Stelt niets voor in vergelijking met de rest, maar voor mij is dit in een jaar tijd best een goed fysiek (vanaf 130kg) :o

    IMG_4540.JPG
     
    Nou, laat ik dan ook maar eens de ballen hebben om hier iets te plaatsen...Stelt niets voor in vergelijking met de rest, maar voor mij is dit in een jaar tijd best een goed fysiek (vanaf 130kg) :o

    Bekijk bijlage 421148
    Netjes man, goede vein over de bicep en schouder. Ik denk dat met flink wat schouderwerk je fysiek beter tot zijn recht zal komen (op basis van de foto).
     
    Netjes man, goede vein over de bicep en schouder. Ik denk dat met flink wat schouderwerk je fysiek beter tot zijn recht zal komen (op basis van de foto).

    Thanks! Niet slecht voor een ouwe vent hè? :D Schouders zijn (nog) mijn zwakke spiergroep inderdaad. Rug is veruit het sterkste. Daar raak ik ook gewoon praktisch niet vermoeid op. Ben wel lekker schouders wat meer in mijn workouts aan het verwerken. Zijn nu nog redelijk snel leeg :o Ben benieuwd hoe het er over een jaar uitziet, als ik 2 jaar aan het trainen ben.
     
    Nee als ik on ben en eet gain ik als de malle maar vervolgens verneuk ik mijn schouder of knie en verneuk ik mijn motivatie en weg gains, of gevangenis :roflol:

    Zou je niet eens een ander beroep kiezen als je zo vaak opgepakt wordt?
     
    Zou je niet eens een ander beroep kiezen als je zo vaak opgepakt wordt?

    Ik ben al 3 jaar niet meer aangehouden als verdachte, het is alleen nog oude meug waar ik mee geconfronteerd wordt.
     
    Back
    Naar boven