XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben 180 Hahah
    Maar wordt alleen maar lichter nu dus was groter haha
    Maar ik bedoel , je bent toch veel meer massa aangekomen? Ben je NOG natty of niet meer?
     
    Tijd voor de Mister10 zijn 1 2 3 regel toe te passen!
     
    Ik doe namelijk ook mee met deze wedstrijd voor naturals.
    50centdriving.gif
     
    Maar ik bedoel , je bent toch veel meer massa aangekomen? Ben je NOG natty of niet meer?

    Ben nog steeds natty en zal ook zo blijven. Massa gaat wel echt prima ja maar heb nog 9 weken te gaan dus zal nog helaas flink krimpen
     
    Ronnie Coleman was ook natty
    Hallo Jan, het zou me een worst wezen... Ik geloof wel dat nlbram natty is hoor. Hij is alleen groter als dat ie was op voorgaande fotos..... Het is gewoon ongeveer maximaal potentieel enk ik niet overdreven huge oid..
     
    Alleen jammer dat je die benen ziet in de spiegel xD kweet niet of ze echt zo klein zijn? Wel heel nice upperbody
     
    dit is natuurlijk ook een foto met de juiste lichtinval en hoek ,neemt niet weg dat hier keihard

    voor getraind is ,benen en kuiten komen niet zo goed uit de verf op deze foto maar gezien zijn

    upperbody twijfel ik er niet aan dat deze ook goed in verhoudingen zijn
     
    dit is natuurlijk ook een foto met de juiste lichtinval en hoek ,neemt niet weg dat hier keihard

    voor getraind is ,benen en kuiten komen niet zo goed uit de verf op deze foto maar gezien zijn

    upperbody twijfel ik er niet aan dat deze ook goed in verhoudingen zijn
    Benen zijn in verhouding helaas wel wat minder laatste jaar pas wat meer aandacht aan besteed. Trekken wel bij maar bovenlichaam loopt wel wat voor nu
     
    Back
    Naar boven