MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Valt wel mee hoor ron, kwestie van goed je poten de grond in drukken. Singe legg presses groeien ze t hardst van bij mij!
Nou je hebt mooie poten en dat is een compliment dus niet afzwakken. :p
 
Waar blijft jouw foto ookalweer.

Ik heb alleen foto’s van minderjarige meisjes :trollface:

Kan morgen weer kwartier eerder opstaan omdat zusje van vriend van me perse mee moest rijden omdat het zo koud is :roflol: Zeg zo tegen haar ja ga niet alleen met een 15 jarig kutkind rondrijden en je broer vind ook niet chill denk ik. 5 tellen later: oh vriendin rijdt wel mee en boeit me niet wat hij vindt van mama mag t heb al gevraagd.

Gvd :roflol:
 
Ik heb alleen foto’s van minderjarige meisjes :trollface:

Kan morgen weer kwartier eerder opstaan omdat zusje van vriend van me perse mee moest rijden omdat het zo koud is :roflol: Zeg zo tegen haar ja ga niet alleen met een 15 jarig kutkind rondrijden en je broer vind ook niet chill denk ik. 5 tellen later: oh vriendin rijdt wel mee en boeit me niet wat hij vindt van mama mag t heb al gevraagd.

Gvd :roflol:
Er werd toch alleen maar gevraagd of je een foto had ? ? ? :gek:
 
Ik heb alleen foto’s van minderjarige meisjes :trollface:

Kan morgen weer kwartier eerder opstaan omdat zusje van vriend van me perse mee moest rijden omdat het zo koud is :roflol: Zeg zo tegen haar ja ga niet alleen met een 15 jarig kutkind rondrijden en je broer vind ook niet chill denk ik. 5 tellen later: oh vriendin rijdt wel mee en boeit me niet wat hij vindt van mama mag t heb al gevraagd.

Gvd :roflol:

Godverdomme wat een spannend leven heb jij zeg. Wanneer komt je biografie uit?
 
Godverdomme wat een spannend leven heb jij zeg. Wanneer komt je biografie uit?
Ik meld mij aan.. Ook interesse in die van mij?? Ik stuur 'm je graag per PB met mijn lekkere stevige standaard!
 
We kunnen zo een bundel samenstelling van zijn verhalen hier op dbb.
 
Ik meld mij aan.. Ook interesse in die van mij?? Ik stuur 'm je graag per PB met mijn lekkere stevige standaard!

Zit die van jou ook vol met avonturen met minderjarig meisjes en politieachtervolgingen?
 
Ik heb alleen foto’s van minderjarige meisjes :trollface:

Kan morgen weer kwartier eerder opstaan omdat zusje van vriend van me perse mee moest rijden omdat het zo koud is :roflol: Zeg zo tegen haar ja ga niet alleen met een 15 jarig kutkind rondrijden en je broer vind ook niet chill denk ik. 5 tellen later: oh vriendin rijdt wel mee en boeit me niet wat hij vindt van mama mag t heb al gevraagd.

Gvd :roflol:

:shrug:
 
Ik moest vanmorgen een half uur eerder opstaan omdat ik m'n kind naar het kinderdagverblijf moest brengen. Was weer een dolle ochtend met andere woorden.

Jij bent dus een milf :rolleyes:.
 
Back
Naar boven