AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • Die baard staat je serieus nice!

    Shape gaat ook lekker! Hoeveel weeg je nu inclusief baard?
    rond de 108-109, wil pas volgend jaar weer een wedstrijd doen dus nu alle tijd om er nog wat meer op te plakken :)
     
    Benen gaan eindelijk de goede kant weer op, blij mee :cool:

    y1a3yv39.jpg
     
    Dikke arm maar die rug moet echt werk hebben!
    Thanks man, ja zoiezo maar die pose was meer om te kijken of ik al droger was geworden. Rug vindt ik persoonlijk niet slecht, maar kan altijd beter
     
    Thanks man, ja zoiezo maar die pose was meer om te kijken of ik al droger was geworden. Rug vindt ik persoonlijk niet slecht, maar kan altijd beter

    Doe je squats en deadlifts? Lijkt erop dat je erectors echt behoorlijk achter liggen.
     
    Doe je squats en deadlifts? Lijkt erop dat je erectors echt behoorlijk achter liggen.
    Squats and deadlifts doe ik, ze zullen ook wel achterlopen. Heb al zolang een onder rug blessure, blijft gevoelig. Squat 160kg en deadlift 185 max
     
    *ik ben links

    Inmiddels bijna 1,5 jaar aan het knallen met ups en downs had absoluut veel meer in gezeten maar ben nu weer volop serieus met voeding bezig.

    Weeg nu 87 met +\- 15 procent

    Ook een beetje aan het cutten nu train echter wel volledig op kracht (eigenlijk gewoon powerliften met hier en daar wat isolaties)

    Kracht stats zijn wel echt lekker vooruit gegaan !

    Deadlift 225
    Bench 130(zat opzich meer in dus binnenkort weer voor een PR)
    Squat 150 ( veel te weinig maar tijdje last gehad van mijn heup dus verwacht dat er de komende maanden wel 20 kilo bij komt )

    3072E86C-8541-47EE-B5EE-F4673F664035.jpeg
     
    Laatst bewerkt:
    Ik zou er geen brazzers onder zetten :trollface:
     
    Back
    Naar boven