MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet wat jij voor verwachtingen hebt, maar dat is volgens mij zo ongeveer het maximaal haalbare op 1,5 jaar tijd.
 
Ik weet niet wat jij voor verwachtingen hebt, maar dat is volgens mij zo ongeveer het maximaal haalbare op 1,5 jaar tijd.
Is natty gedaan maar ik had een goede basis dus vandaar dat ik denk dat er misschien meer in zat , maar mooi compliment in dat geval
 
*ik ben links

Inmiddels bijna 1,5 jaar aan het knallen met ups en downs had absoluut veel meer in gezeten maar ben nu weer volop serieus met voeding bezig.

Weeg nu 87 met +\- 15 procent

Ook een beetje aan het cutten nu train echter wel volledig op kracht (eigenlijk gewoon powerliften met hier en daar wat isolaties)

Kracht stats zijn wel echt lekker vooruit gegaan !

Deadlift 225
Bench 130(zat opzich meer in dus binnenkort weer voor een PR)
Squat 150 ( veel te weinig maar tijdje last gehad van mijn heup dus verwacht dat er de komende maanden wel 20 kilo bij komt )

Bekijk bijlage 424540
Sterk maat!
 
Bedankt man! Werd op het laatst wel moeilijk hoor. Maar moest gebeuren. De striae staat nog op m,n buik van het fatsig zijn.
Shit happens man , je mag trots zijn dat je het zo hard omgegooid hebt toch. Zie die striemen slechts als een reminder dat je nu voor de rest gewoon gezond wil zijn !!
 
20180523_062449.jpg
 
Je vis heeft water nodig denk ik?:dunno:

Nette keuken set trouwens, goede koop mee gedaan zo te zien :p
 
Huid ziet er ook weer gezond uit bro. Ik geef je een wouldbang/10
 
Back
Naar boven