Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

1 day out Emporium:roflol::D

IMG_9254.jpg
 
Haha eerlijk waar, eerst dacht ik dat ook altijd man! Maar na de 1e keer trainen met een legging was ik verkocht . Het trained zoveel lekkerder, het maakt niet uit wat voor oefening je doet. Normaal met een joggingsbroek oid moet je zovaak je broek optrekken of bij je knieen goed doen, hier totaal geen last van.

Ik train thuis gewoon in mn boxer. Das pas freedom!!!
 
Ja en ik ben helemaal niet zo van de hokjes oid. Maar dit is toch een brug te ver.. Als ik een legging zie dan wil ik een lekkere kont erin zien enzo.. geen vent :mad:
Niet zijken, jij hoeft er niet in te lopen. En dit is behalve een prima shape, ook een net stel benen. Een hoop anderen laten hun benen maar zitten. En een vent die zijn trainingsbroek omlaag trekt voor een foto, ziet er wel OK uit? :P
 
Niet zijken, jij hoeft er niet in te lopen. En dit is behalve een prima shape, ook een net stel benen. Een hoop anderen laten hun benen maar zitten. En een vent die zijn trainingsbroek omlaag trekt voor een foto, ziet er wel OK uit? :P

Goed ik zal niet "zijken" :P

Gewoon in je Boxer is niks mis mee.. Leggings zijn voor vrouwen.. Punt.
 
Ja en armen en nek en hoofd :D
Wauw, dat is bijna beeldvullend :p
Dat 'zijken' moet je maar niet te persoonlijk opvatten, zulke taal moet kunnen op een forum.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Van een ouwe rot kan ik het hebben Neet! :thumbs:
 
Haha eerlijk waar, eerst dacht ik dat ook altijd man! Maar na de 1e keer trainen met een legging was ik verkocht . Het trained zoveel lekkerder, het maakt niet uit wat voor oefening je doet. Normaal met een joggingsbroek oid moet je zovaak je broek optrekken of bij je knieen goed doen, hier totaal geen last van.
Klopt misschien wel maar spant het niet wat rond je vagina?
 
Prima shape, maar ben ik de enige die een legging voor een kerel gewoon echt niet vind kunnen? :dunno:
Je leest mijn gedachten, maar ik dacht, het zal wel aan mij liggen, laat ik maar niets zeggen. :homo:

Alleen tijdens hardlopen/wielrennen zijn running tights of wielrenbroek wel acceptabel.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: Nu snap ik de Jabs :headbang:
 
Back
Naar boven