Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

97kg, het begint best oncomfortabel te worden:o Ga de laatste 6 weken van m'n bulk ook geen calorieen meer verhogen.

image.jpeg
 
Nog even over de 100 kg en dan de cut erin?
Op hoeveel kcals zit je nu trouwens?
Pff die 100 is niet persee een doel voor nu, doel voor deze bulk was 95kg. Hopelijk kan ik dat vasthouden voor ik idd ga cutten. Momenteel eet ik 4800 calorieën
 
Pff die 100 is niet persee een doel voor nu, doel voor deze bulk was 95kg. Hopelijk kan ik dat vasthouden voor ik idd ga cutten. Momenteel eet ik 4800 calorieën

Aha, en daar ben je dus al overheen. Dan zou ik het hier maar gewoon bij laten inderdaad en bovendien heb je het op 4800 kcals sws wel een beetje gehad :P
 
97kg, het begint best oncomfortabel te worden:o Ga de laatste 6 weken van m'n bulk ook geen calorieen meer verhogen.

Bekijk bijlage 433321

Wat zijn je doelen op lange termijn eigenlijk? Veel grote worden als nu?

Anders zou je year round lean kunnen proberen te blijven. Massa zat jij inmiddels.
 
Aha, en daar ben je dus al overheen. Dan zou ik het hier maar gewoon bij laten inderdaad en bovendien heb je het op 4800 kcals sws wel een beetje gehad :P
concrete plannen zijn er nog niet maar met eten heb ik het stilaan wel gehad idd :o
 
Wat zijn je doelen op lange termijn eigenlijk? Veel grote worden als nu?

Anders zou je year round lean kunnen proberen te blijven. Massa zat jij inmiddels.
Dit gewicht met een acceptabel vp, 100kg mag ook maar zou niet easy zijn om lang vast te houden denk ik.

Beetje in een tweestrijd tussen gestroomlijnt en big zijn:P
 
Dit gewicht met een acceptabel vp, 100kg mag ook maar zou niet easy zijn om lang vast te houden denk ik.

Beetje in een tweestrijd tussen gestroomlijnt en big zijn:P

Ja dat moet een flink dilemma zijn. Maar je hebt sowieso een hele berg massa op dat frame zitten, nu zelf nog een keer tevreden zijn.
 
Dit gewicht met een acceptabel vp, 100kg mag ook maar zou niet easy zijn om lang vast te houden denk ik.

Beetje in een tweestrijd tussen gestroomlijnt en big zijn:P

Als jij er een kilo of 10 bij plakt ( ga er maar aan staan natuurlijk ) heb je een fucking bazenfysiek.
 
Als jij er een kilo of 10 bij plakt ( ga er maar aan staan natuurlijk ) heb je een fucking bazenfysiek.
Ooit zal ik wel eens naar 100 + gaan:P is al een doel sinds ik begonnen ben
 
PhD? Wat voor onderwerp heb je?
Helaasch. Bsc nog. Flinke tik gehad tijdens mn studie paar jaar geleden.
Over muscle protein synthesis en verschillende eiwitbronnen
 
Back
Naar boven