MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ~112kg

    IMG_20180919_185032634.jpg
     
    Ik vind je op foto's er steeds lichter uitzien, denk dat je IRL echt HUGE bent :-)
    Ben ook te licht en te klein :dunno:

    Je gaat zeker niet naar de forum meet?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ben ook te licht en te klein :dunno:

    Je gaat zeker niet naar de forum meet?
    Buff zeg, lijkt me tof je IRL te zien en ook weer niet. Voel me gelijk een skinny ecto.
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Oké, ik heb de high quality wedstrijdpics nog niet ontvangen, dus hierbij vast een paar foto's die ik van Facebook heb geplukt. O ja, ik weet wat mijn zwakke punten zijn, waar ik aan blijf werken:
    - Te weinig massa;
    - Ik vergat te lachen op de eerste foto :roflol:;
    - Mijn hand, ja ik zie het...;
    - Lats / wijdte rug ;
    - Nog 100.000 verbeterpunten die ik zelf al zie.

    Stats: 1.89 m, 87-88 kg, 30 jr.
    41951341_2568319586516249_4341299887065792512_n.jpg

    41900373_2568319723182902_9044531759017885696_n.jpg

    41833279_2568320066516201_4450654586260160512_n.jpg

    Commentaar is prima, maar nu ga ik eerst echt even chillen vakantie vieren. (Gewicht vanochtend nog steeds 88,5 kg na een reverse diet (2700 kcal deze week). :cheer::banana::3e::rocker2::rocker2:
     
    Laatst bewerkt:
    Oké, ik heb de high quality wedstrijdpics nog niet ontvangen, dus hierbij vast een paar foto's die ik van Facebook heb geplukt. O ja, ik weet wat mijn zwakke punten zijn, dus vast een aantal inb4's:
    - Je hebt te weinig massa;
    - Je vergeet te lachen op de eerste foto;
    - Je hebt je hand te ver van de lichaam;
    - Je moet aan je lats / wijdte rug werken;
    - Nog 100.000 verbeterpunten die ik zelf al zie.

    Stats: 1.89 m, 87-88 kg, 30 jr.
    Bekijk bijlage 435208
    Bekijk bijlage 435207
    Bekijk bijlage 435206
    Commentaar is prima, maar ik lees negatieve berichten lekker toch niet ;) en ga vakantie vieren. (Gewicht vanochtend nog steeds 88,5 kg na een reverse diet (2700 kcal deze week). :cheer::banana::3e::rocker2::rocker2:
    Leuke foto's, waarom jezelf nog langer kwellen met een reverse dieet.. gewoon direct terug naar je (nieuwe) onderhoud
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Leuke foto's, waarom jezelf nog langer kwellen met een reverse dieet.. gewoon direct terug naar je (nieuwe) onderhoud
    Mmm, advies coach was een reverse diet en aangezien ik morgen all-in op vakantie ga, was het voor deze week prima. Komende week zal ik dus wel aankomen. :P
     
    Wie probeer je een hand te geven ?
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Oké, ik heb de high quality wedstrijdpics nog niet ontvangen, dus hierbij vast een paar foto's die ik van Facebook heb geplukt. O ja, ik weet wat mijn zwakke punten zijn, dus vast een aantal inb4's:
    - Je hebt te weinig massa;
    - Je vergeet te lachen op de eerste foto;
    - Je hebt je hand te ver van de lichaam;
    - Je moet aan je lats / wijdte rug werken;
    - Nog 100.000 verbeterpunten die ik zelf al zie.

    Stats: 1.89 m, 87-88 kg, 30 jr.
    Bekijk bijlage 435208
    Bekijk bijlage 435207
    Bekijk bijlage 435206
    Commentaar is prima, maar ik lees negatieve berichten lekker toch niet ;) en ga vakantie vieren. (Gewicht vanochtend nog steeds 88,5 kg na een reverse diet (2700 kcal deze week). :cheer::banana::3e::rocker2::rocker2:

    Je hebt bijzonder goede pecs (zo goed?).
     
    Goed bezig Bert. En jij durft hier foto’s te posten, alleen daarvoor heb ik al respect. Fijne vakantie!
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Oké, ik heb de high quality wedstrijdpics nog niet ontvangen, dus hierbij vast een paar foto's die ik van Facebook heb geplukt. O ja, ik weet wat mijn zwakke punten zijn, dus vast een aantal inb4's:
    - Je hebt te weinig massa;
    - Je vergeet te lachen op de eerste foto;
    - Je hebt je hand te ver van de lichaam;
    - Je moet aan je lats / wijdte rug werken;
    - Nog 100.000 verbeterpunten die ik zelf al zie.

    Stats: 1.89 m, 87-88 kg, 30 jr.
    Bekijk bijlage 435208
    Bekijk bijlage 435207
    Bekijk bijlage 435206
    Commentaar is prima, maar ik lees negatieve berichten lekker toch niet ;) en ga vakantie vieren. (Gewicht vanochtend nog steeds 88,5 kg na een reverse diet (2700 kcal deze week). :cheer::banana::3e::rocker2::rocker2:

    het is de toon die de muziek maakt... en die begin je zelf al slecht. Een brok negativiteit. De zin "commentaar is prima, maar ik lees negatieve berichten toch lekker niet" nodigt wel enorm uit om je compleet af te zeiken en of in de maling te nemen, helemaal voor hier gezien 75% van de dbb'ers daar voor op het forum zit.

    Je post een foto hier neem ik aan omdat je er toch wel een soort van trots op bent al laat je dat nu niet echt merken. .. bedoel het is een hele opgave zon wedstrijd voorbereiding en niet weggelegd voor iedereen.
     
    Oké, ik heb de high quality wedstrijdpics nog niet ontvangen, dus hierbij vast een paar foto's die ik van Facebook heb geplukt. O ja, ik weet wat mijn zwakke punten zijn, dus vast een aantal inb4's:
    - Je hebt te weinig massa;
    - Je vergeet te lachen op de eerste foto;
    - Je hebt je hand te ver van de lichaam;
    - Je moet aan je lats / wijdte rug werken;
    - Nog 100.000 verbeterpunten die ik zelf al zie.

    Stats: 1.89 m, 87-88 kg, 30 jr.
    Bekijk bijlage 435208
    Bekijk bijlage 435207
    Bekijk bijlage 435206
    Commentaar is prima, maar ik lees negatieve berichten lekker toch niet ;) en ga vakantie vieren. (Gewicht vanochtend nog steeds 88,5 kg na een reverse diet (2700 kcal deze week). :cheer::banana::3e::rocker2::rocker2:
    Niet zo onzeker Bert! Al die in B4's zijn niet nodig! Je hebt een hartstikke goede shape neergezet! Respect ook voor die massa op je lengte bij dat vetpercentage!:thumbs:
     
    het is de toon die de muziek maakt... en die begin je zelf al slecht. Een brok negativiteit. De zin "commentaar is prima, maar ik lees negatieve berichten toch lekker niet" nodigt wel enorm uit om je compleet af te zeiken en of in de maling te nemen, helemaal voor hier gezien 75% van de dbb'ers daar voor op het forum zit.

    Je post een foto hier neem ik aan omdat je er toch wel een soort van trots op bent al laat je dat nu niet echt merken. .. bedoel het is een hele opgave zon wedstrijd voorbereiding en niet weggelegd voor iedereen.
    Oké, ik vond het een superervaring en daarover heb ik uitgebreid in mijn log gepost. Mijn mindset is gedurende de prep niets anders dan positief geweest ik voel me top.:cool: In mijn log word ik alleen gevolgd door mensen die oprecht interesse tonen en enkel positief zijn. De laatste foto die in ik deze sectie postte was 14 weeks out en werd de grond in geboord, wat ik niet aan had zien komen en wat mij onzeker maakte. Vandaar deze reactie met een knipoog naar die mensen en niet al te serieus;). Eenieder die mij kent weet ik tot aan de laatste dag elke dag met een glimlach in de gym rondliep. Ik snap dat mensen die me niet kennen nu een verkeerd beeld krijgen door de toon mijn post. Mij afzonderen van negativiteit, maar open staan voor feedback, houden mijn mindset positief. Nu lekker bouwen en werken aan mijn zwakke punten. Op naar meer. :1e:
     
    Oké, ik vond het een superervaring en daarover heb ik uitgebreid in mijn log gepost. Mijn mindset is gedurende de prep niets anders dan positief geweest ik voel me top.:cool: In mijn log word ik alleen gevolgd door mensen die oprecht interesse tonen en enkel positief zijn. De laatste foto die in ik deze sectie postte was 14 weeks out en werd de grond in geboord, wat ik niet aan had zien komen en wat mij onzeker maakte. Vandaar deze reactie met een knipoog naar die mensen en niet al te serieus;). Eenieder die mij kent weet ik tot aan de laatste dag elke dag met een glimlach in de gym rondliep. Ik snap dat mensen die me niet kennen nu een verkeerd beeld krijgen door de toon mijn post. Mij afzonderen van negativiteit, maar open staan voor feedback, houden mijn mindset positief. Nu lekker bouwen en werken aan mijn zwakke punten. Op naar meer. :1e:

    Dat soort internethelden zitten er altijd tussen.. Mensen die denken voldoening te behalen door andere naar beneden te halen.. zijn overigens vaak mensen die vol issues en onzekerheden zitten en in dagelijks leven geen woord durven te zeggen.. internet is veilig :)

    Succes met bouwen en een fijne vakantie!
     
    Back
    Naar boven