XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

  • 104.2 koud zonder pomp.. wordt ecto

    IMG_20190314_122358906.jpg

    Poging tot vacuüm

    IMG_20190314_122536179.jpg
     
    Dat ziet er een stuk beter uit! Solide gains!
     
    Het is jammer dat jouw midsectie zo gigantisch is, optisch gezien lijk je daardoor lang niet zo biggy als je eigenlijk bent. Dikke respect voor je shape overigens :thumbs:

    Sluit ik mij bij aan. Die foto doet je geen eer aan vind ik persoonlijk.. Als ik het dan vergelijk met de meet in fox vorig jaar. Zoveel groter in real life.
     
    Dat dere boeren kolenschoppen on GH :D
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Het is jammer dat jouw midsectie zo gigantisch is, optisch gezien lijk je daardoor lang niet zo biggy als je eigenlijk bent. Dikke respect voor je shape overigens :thumbs:
    Had liever een smallere taille maar helaas :( enige optie is nog wat meer massa er op dan :P
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Had liever een smallere taille maar helaas :( enige optie is nog wat meer massa er op dan :P

    Waist trainer wil ook wel helpen. Maar of dat nou zo gezond is

    Heb roelly die ook zien dragen
     
    Waist trainer wil ook wel helpen. Maar of dat nou zo gezond is

    Heb roelly die ook zien dragen
    Heeft wel geholpen bij hem maar idd weet niet of zoiets goed is
     
    Sluit ik mij bij aan. Die foto doet je geen eer aan vind ik persoonlijk.. Als ik het dan vergelijk met de meet in fox vorig jaar. Zoveel groter in real life.
    Was daar wel ietsjes zwaarder (en fluffyer) :P
     
    Waisttrainer helpt alleen voor korte tijd plaatselijk vocht te verliezen. Dus heb je geen ruk aan. Brede taille is puur genetics. Heb ik ook. Gewoon zorgen dat de rest ook groot is. Hoeveel cm is de omtrek van je taille nu? vntl
     
    Back
    Naar boven