AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

Armen gaan best lekker al zeg ik het zelf :p

IMG_20190419_104917.jpg
 
Ik ging ervan uit dat zijn fysiek toch vooral het resultaat is van zijn nieuwe trainingsschema (meer cardio en opnieuw meer KT) ? Ik zag nl regelmatig posts passeren in die zin..

Sanca Saxon : indien dat niet zo is, mijn excuses! Wou je absoluut niet schofferen...:mad:
idd alles smelt weg bij die piraat :(
 
Ik ging ervan uit dat zijn fysiek toch vooral het resultaat is van zijn nieuwe trainingsschema (meer cardio en opnieuw meer KT) ? Ik zag nl regelmatig posts passeren in die zin..

Sanca Saxon : indien dat niet zo is, mijn excuses! Wou je absoluut niet schofferen...:mad:

Denk niet dat Sanca 't wat uitmaakt.
 
Voor mensen die veel te veel op het forum zitten. Maar niet weten dat sanca zijn gezondheid niet altijd even goed is. Zijn jullie wel slecht met lezen.
Denk dat vrijwel iedereen weet dat Sanca's gezondheid wisselend is. Echter is lienlien 's comment gewoon vriendelijk bedoelt.
En dat iemand ziek is en z'n massa langzaam verliest maar ook droger aan het worden is hoeft niet te betekenen dat iemand er niet goed uit kan zien, toch?
 
Wat vind Deborah er van? :)
Ze behandelt me nu als een stuk vlees :eyebrow:

Ja enorm motiverend zo ziek zijn.:dunno:
Zo bedoelde ze het heus niet :P
De abs komen ook wel erdoor omdat ik er een uberhoog volume voor doe, niet alleen omdat ik afval.

Ik ging ervan uit dat zijn fysiek toch vooral het resultaat is van zijn nieuwe trainingsschema (meer cardio en opnieuw meer KT) ? Ik zag nl regelmatig posts passeren in die zin..

Sanca Saxon : indien dat niet zo is, mijn excuses! Wou je absoluut niet schofferen...:mad:
Een beetje een mix van beiden, ik probeer gewoon het beste uit een slechte situatie te halen nu :)

idd alles smelt weg bij die piraat :(
Nou, nou.... Ik denk dat er voor het meeste toch vooral vet kwijt is, al is er ook wel spierverlies, helaas.
 
Back
Naar boven