AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic (20 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nou, nou.... Ik denk dat er voor het meeste toch vooral vet kwijt is, al is er ook wel spierverlies, helaas.

    ja zo voelt het wel ...beetje zwaar uitgedrukt dat wel.....ja meeste is vet idd gelukkig wel :)
     
    Ze behandelt me nu als een stuk vlees :eyebrow:


    Zo bedoelde ze het heus niet :P
    De abs komen ook wel erdoor omdat ik er een uberhoog volume voor doe, niet alleen omdat ik afval.


    Een beetje een mix van beiden, ik probeer gewoon het beste uit een slechte situatie te halen nu :)


    Nou, nou.... Ik denk dat er voor het meeste toch vooral vet kwijt is, al is er ook wel spierverlies, helaas.
    Edit: Thanks voor je berichtje Sanca Saxon
    Enorme goede mindset van je! Moet ik zelf ook eens gaan toepassen in mn eigen leven :)
    Succes met ... het wegnemen van het obstakel :p
     
    The Admiral : wat een goeie shape. VP lijkt echt niet zo hoog hoor. Als ik op 10-12% sta, zie je helemaal geen abs. :roflol:
    Thanks man! VP twee dagen voor de shoot nog gemeten op 10% met 4-punts huidplooi, dus zal in werkelijkheid nog wel wat hoger liggen. Genoeg ruimte voor verbetering dus :D.
    Ben echt benieuwd hoe ik er straks uit die op 6% na deze bulk
     
    Geldt dat niet voor alles in jouw leven?

    tenor(2).gif
     
    Ik zou wat meer gaan benchen. :p
     
    Heb je ook een before foto?
     
    En je weet zeker dat je ze niet verkeerd om gepost hebt? :)
     
    Heb je ook een before foto?

    haha nee, gekke is toen ik dat gewicht had gingen mensen klagen dat ik een ingevallen gezicht had enzo. Niet dat ik daarom weer dikker ben hoor. Maar een gezond gewicht wordt als ongezond gezien door veel mensen.
     
    Back
    Naar boven